استاندار همدان:
اصغر پیرهادی مدیرکل ثبت اسناد و املاک با حضور در دفتر دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با وی دیدار و از نزدیک گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۲۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ 09 January 2022
 اصغر پیرهادی مدیرکل ثبت اسناد و املاک با حضور در دفتر دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با وی دیدار و از نزدیک گفتگو کرد.

به گزارش تابناک همدان، استاندار همدان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، گفت: مستند کردن اراضی و تک‌برگ کردن اسناد بسیار مهم و، در پیشگیری از بسیاری از تخلفات نیز موثر بوده است.

قاسمی‌فرزاد در ادامه اظهار داشت: این فرایند تا حد زیادی متضمن حفظ حقوق بیت‌المال بوده است از جمله دیگر فواید این فرایند کاهش حجم ورودی پرونده‌ها به محاکم قضائی است. 

وی افزود: فرآیند مستند کردن اراضی باعث تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی عام‌المنفعه می‌شود. 

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان، با اشاره به تکریم ارباب‌رجوع، گفت: در انجام فرآیند‌های ثبتی ضمن رعایت حال مردم، می‌بایست مورد تکریم قرار گرفته و بر عملکرد دفترخانه‌ها نیز یک نظارت دقیق وجود داشته باشد و فرآیند پایش و رصد به صورت مستمر انجام گیرد. 

قاسمی فرزاد در پایان این جلسه از مدیرکل ثبت اسناد و املاک همدان، کاهش مدت زمان انجام امور اداری در این مجموعه خواستار شد.

در بخش دیگری از این دیدار، مدیرکل ثبت اسناد و املاک همدان، گزارشی مبسوط از مستند کردن اراضی ملّی ارائه و موانع و مشکلات فرآیند صدور سند را طرح کرد. وی در ادامه با اشاره به جایگاه استان همدان در زمینه مستند کردن اراضی ملی گفت: استان همدان در راستای مستند کردن اراضی ملی، جایگاه اول را در کشور دارد.
 
منبع: اداره کل روابط عمومی استانداری همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار