کد خبر: ۱۰۲۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶ 04 January 2022

شنیده‌ها حاکیست تلاش شبانه روزی مثلث تابش، دشتی و ضلع سومی که تیم مافیایی اردکان می‌خواست استانداری یزد باشد و مهران فاطمی را وارد این بازی مافیایی کند، به نتیجه نرسیده و به زودی سیدمجتبی حسینی پور اردکانی از مسند ریاست سازمان برنامه و بودجه استان خداحافظی می‌کند، خداحافظی شیرینی که کام بعضی از شرکت‌های پژوهشی استان، مدیران اردکانی، مسئولان این شهرستان و تیم مافیایی نام برده را تلخ خواهد کرد.
اما آنچه که در این تلاش عیان شد رابطه محمدرضاهای اردکانیست؛ رابطه‌ای که بنابر تفاوت‌های رفتاری، نگاه سیاسی و اختلافات جدی فکری و تنش‌های طرح شده سبب شده تا امروز مردم این شهرستان، دشتی نماینده فعلی مردم اردکان در مجلس را در دور دست ترین فاصله ممکن نسبت به شعارهای تبلیغاتی خود به ویژه درباره مبرا بودنش از تابش بدانند.
حال که این همکاری که به نتیجه نرسیده اما تلاش مشترک این دو در ابقای حسینی پور اردکانی، که منصوب دولت روحانی است، ثابت کرد معادلات سیاسی شهرستان اردکان پیچیده تر از آنی است که مردم و رسانه‌های این شهرستان طی سالیان گذشته تصور می‌کردند.
حال باید صبر کرد و دید حرکت بعدی این تیم مافیایی با دو ضلع تثبیت شده دشتی و تابش چیست؟ و چه کسی در استان مسئولیت سومین ضلع این مثلث را خواهد پذیرفت؟

برچسب ها: مجلس ، اردکان ، تابش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار