این ارز دیجیتال نوپا از سال 2017 به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید ارز دیجیتال کاردانو و فعالیت بر روی پروژه آن تنها در دو سال انجام شده است و پروژه کاردانو فعالیت خود را از سال 2015 آغاز و در سال 2017 در صرافی های آنلاین به بازار عرضه شده است.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ 01 January 2022

ارز دیجیتال کاردانو

پروژه ارز دیجیتال کاردانو مبتنی بر بلاک چین یکی از ارزهای دیجیتال است که قابلیت اجرای معاملات به گونه ای هوشمندانه را فراهم کرده است و از حق نگذریم که این روزها یکی از بهترین و معتبرترین ارزهای دیجیتال در سراسر جهان است و علیرغم هزینه پایین دارای ارزشمندی بالا و جایگاهی در ارزهای دیجیتال ارزشمند برای خود است. همین موضوع سبب محبوبیت آن در میان مردم سراسر جهان شده است. 

قیمت ارز دیجیتال KALY وGRT و HNT

بازار ارزهای دیجیتال این روزها بسیار دچار نوسانات است و متاسفانه به همین علت نمی توان آینده ای دقیق را برای ارز دیجیتال کاردانو بیان کرد. اما با توجه به نمودار قیمت کاردانو، آینده ارز دیجیتال کاردانو را شاید بتوان روشن تر تصور کرد. در حال حاضر کاردانو یکی از بهترین ارزهای دیجیتال است و سرمایه گذاران بسیاری به رغم بدست آوردن سودهای کلان اقدام به خرید و انجام معاملات ارز دیجیتال کاردانو کرده اند.

با توجه به مشاهده نمودار قیمت و سود آوری که کاردانو برای سرمایه گذاران خود به دست آورده است احتمال آینده ای درخشان تر برای کاردانو بیشتر خواهد بود. البته باز هم متذکر می شویم نمی توان به صورت دقیق این ارز دیجیتال را بررسی و آینده آن را مشخص نمود. در نتیجه تنها با مشاهده وضعیت رمز ارزها به صورت لحظه ای شاید بتوان تصمیمی به سرمایه گذاری یا عدم سرمایه گذاری در بازار کاردانو گرفت. البته باید در این مورد بسیار هوشیارانه عمل نمایید زیرا ممکن است سقوط هزینه امروز صعود فردا را به همراه داشته باشد و برعکس این موضوع در بازار ارزهای دیجیتال کاردانو و دیگر ارزهای دیجیتال کاملا صادق خواهد بود. در نتیجه باید هوشمندانه در بازار ارز دیجیتال اقدام شود.

قیمت ارز دیجیتال GRT

Graph (GRT) یک پروتکل نمایه سازی غیر متمرکز و منبع باز برای داده های بلاک چین است. توسعه دهندگان می توانند API های مختلفی بنام زیرگراف بسازند و منتشر کنند که در GraphQL پرس و جو انجام می دهند.

از این پلتفرم می توان برای جستجوی هرگونه اطلاعات اتریوم، از طریق پرس و جوهای ساده، استفاده کرد. این مشکل رایجی است که بسیاری دیگر از سیستم عامل های نمایه سازی بلاک چین دارند.

برنامه های بلاکچین برای پایبندی به ویژگی هایی مانند قطعیت ، سازماندهی مجدد زنجیره و امنیت اجرای پرس و جو تلاش می کنند. هدف گراف این است که این مسئله و سایر مشکلات را برطرف کند.

Graph داده های بلاک چین را که کاربران می توانند از طریق API GraphQL به آنها دسترسی پیدا کنند ، فهرست بندی می کند. به گفته این تیم ، آنها در آینده به طور کامل غیر متمرکز خواهند شد.گره های بیشتری درگیر شده و مسئول حفظ ایندکس خواهند بود.

قیمت ارز دیجیتال KALY وGRT و HNT

علاقه به این پلت فرم همچنان در حال افزایش است. در حقیقت ، آنها در ژوئن سال 2020 به بیش از یک میلیارد پرس و جو رسیدند. این درست در همان زمان بود که تأمین مالی غیر متمرکز نیز توجه نهادی زیادی را به خود جلب کرد.

 داستان شروع این پلتفرم

یانیو تال ، بنیانگذار و مدیر عامل Graph با تیم خود، برای توسعه یک پروتکل نمایه سازی برای سهولت دسترسی به داده های بلاک چین، همکاری کرد. تال و بنیانگذارانش از نزدیک متوجه شده بودند که ایجاد برنامه های جدید بلاک چین اتریوم چقدر دشوار است.

آنها به لطف تجربه خود در زمینه برنامه های کاربردی ، دریافتند که هنوز هیچ نرم افزار نمایه سازی غیر متمرکز و جستجوی بلاک چین وجود ندارد. در آن زمان ، توسعه دهندگان مجبور بودند روش خود را برای جمع آوری و تبدیل داده ها از منابع مختلف پیدا کنند.

ماموریت پلتفرم تال و تیم او ایجاد برنامه هایی است که نیازی به سرور ندارند و Web3 را برای همه در دسترس قرار می دهد.

The Graph چگونه کار می کند؟

برای فهرست بندی داده های مبتنی بر اتریوم ، The Graph از مانیفست Subgraph استفاده می کند. این به شرح یک زیرگراف اشاره دارد که حاوی اطلاعات مربوط به قراردادهای هوشمند ، رویدادهای بلاک چین و فرایند نگاشت داده های رویداد با هم، قبل از ذخیره شدن همه آنها در پایگاه داده پلتفرم است.

جریان داده ها از تراکنش ها گرفته تا مانیفست های زیرگراف و پایگاه داده از ساختار خاصی پیروی می کند. همه چیز با برنامه های غیر متمرکز شروع می شود، که داده ها را با استفاده از قراردادهای هوشمند به بلاک چین اتریوم اضافه می کنند.

همه این داده ها شامل پرونده ای از همه رویدادها و معاملات  است تا جایی که به مرحله نهایی می رسند. سپس گره The Graph می آید که کل پایگاه داده بلاک چین را اسکن می کند ، داده های جدید را جمع آوری می کند و موارد مربوط به درخواست های کاربران را فیلتر می کند. برای تسهیل نمایه سازی ، هر قطعه ای از اطلاعات را که به پرسش های زیرگراف ها پاسخ می دهد ، شناسایی می کند.

GraphQL پیوند بین داده های بلاک چین و برنامه ای است که کاربر می خواهد به آن دسترسی پیدا کند. سرانجام ، پس از کل فرآیند ، کاربران می توانند نتایج درخواست خود را از داخل برنامه های خود مشاهده کنند.

قیمت ارز دیجیتال HNT

بلاک چین ها امکان غیر متمرکز شدن چندین مورد را فراهم کرده اند ، و یکی از مواردی که بسیار جالب است ، عدم تمرکز شبکه های بی سیم است. این شبکه Helium نامیده می شود ، و به سرعت در حال رشد است و می تواند راهی برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده بدون نیاز به راه اندازی یک سرور گران قیمت و پرمصرف باشد. همچنین مقیاس پذیر و مقرون به صرفه است ، و اتصال بی سیم را به میلیون ها دستگاه ، سنسور ، MCU و چیپ ست، تنها با پرداخت یک سکه در سال به ارمغان می آورد.

شبکه هلیوم یک شبکه بی سیم طولانی برد است که هم توزیع شده و هم جهانی است و دستگاه های اینترنت اشیا که LoRaWAN را فعال می کنند ، را پوشش می دهد. این شبکه شامل Hotspot است که پوشش شبکه عمومی را ارائه می دهد و در عوض با ارز رمزنگاری شده هلیوم - HNT جبران می شود. این شبکه همچنین با بلاک چین هلیوم ادغام شده است تا انگیزه ای برای اجرای Hotspot ایجاد کند.

هلیوم (HNT) به دستگاه های بی سیم کم مصرف اجازه می دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و داده ها را ازطریق شبکه ی گره ها(نودها) ی آن ارسال کنند. هدف هلیوم این است که ارتباطات اینترنت اشیاء را برای آینده آماده کند و نقص در زیرساخت های کنونی را شناسایی کند. پس از کمتر از 2 سال فعالیت ، شبکه هلیوم و بلاک چین آن دارای بیش از 25000 هات اسپات جهانی است که آن را به بزرگترین شبکه LoRaWAN در جهان تبدیل کرده است.

LoRaWAN چیست؟

LoRaWAN یک پروتکل شبکه ای نقطه به نقطه است که از طرح مدولاسیون LoRa Semtech استفاده می کند. که فقط در مورد امواج رادیویی نیست ؛ بلکه در مورد نحوه ارتباط امواج رادیویی با دروازه های LoRaWAN برای انجام کارهایی مانند رمزگذاری و شناسایی است. همچنین شامل یک مولفه ابری است که چندین دروازه به آن متصل می شوند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار