رئیس فدارسیون گلف:
رئیس فدراسیون گلف با بیان این‌که به هیات نوپای گلف یزد دو کرسی در فدراسیون تعلق گرفته است، گفت: 100 درصد آماده حمایت و تقویت سرمایه انسانی در گلف یزد هستیم.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 30 December 2021

حمید عزیزی، رئیس فدارسیون گلف در جریان سفر خود به یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، با بیان این‌که ویژگی‌های یزد در حوزه‌های مختلف زمینه ساز سرمایه گذاری ما برای ایجاد این هیات شد، اظهار کرد: هیأت گلف استان یزد از سال 97 تشکیل شده و در حال حاضر هم برنامه‌های خوبی برای تقویت و حمایت از ورزشکاران در این رشته تدوین شده است.

وی با بیان اینکه یکی از استانداردترین زمین‌های مینی گلف کشور در یزد راه‌اندازی شده است، افزود: این زمین می‌تواند دارای گواهی استاندارد بین‌المللی باشد و به دنبال آن با برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های ورزشی و تقویت سرمایه انسانی در حوزه ورزشکار، مربی و داور می‌توانند به زودی حرف‌های زیادی در سطح رشته‌های تابعه داشته باشند.

رئیس فدارسیون گلف با تاکید بر این‌که باید روال ارتقای هیات به صورت تدریجی و پله پله باشد، گفت: ابتدا لازم است در سطح ملی خود را معرفی کنند از طرفی آمادگی داریم تا در سطوح بین المللی نیز به هیات گلف یزد اجازه بروز و ظهور بدهیم.

عزیزی با بیان این‌که دعوت نامه‌های فدراسیون را در اختیار هیات یزد برای ارسال تیم قرار خواهیم داد، تصریح کرد: امروز هم تصمیم گرفتیم دو کرسی برای هیات گلف یزد در فدراسیون در نظر بگیریم که با معرفی افرادی که خواهند داشت و با صدور حکم انگیزه بیشتری برای هیات و افراد تحت نظر هیات ایجاد شود.

وی با بیان این‌که ما به طور کلی روی فعالیت‌های هیات یزد و آینده این هیات حساب ویژه‌ای در فدراسیون باز کردیم، گفت: ما برای اعزام مدرس و مربی و تربیت ورزشکار با اعزام مربی و تربیت داور با اعزام مدرس، ۱۰۰ درصد آمادگی داریم برای تقویت سرمایه انسانی در گلف یزد بکوشیم.

منبع: فارس
برچسب ها: فدراسیون ، گلف ، حمایت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار