خوابگاه دانشجویی دانشکده پرستاری میبد روز دوشنبه در آیینی با حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی یزد در این شهر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸ 28 December 2021

به گزارش ایرنا معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد در این مراسم گفت: ساختمان دانشکده پرستاری میبد شامل پنج طبقه، بازسازی آن از مرداد ماه سال ۱۳۹۷ آغاز و اکنون به بهره برداری رسید که طبقه سه و چهار دانشکده به خوابگاه اختصاص داده شده است .

محمدرضا دهقانی خاطرنشان کرد: طبقه سوم به مساحت ۹۰۰ متر مربع، دارای ۱۶ اتاق دانشجویی به ظرفیت ۱۰۰ نفر ، مجهز به اتاق مطالعه با ظرفیت ۲۰ نفر، اتاق تلویزیون به مساحت ۳۰ ، نمازخانه به مساحت ۳۰ و آشپزخانه به مساحت ۳۰ متر مربع و سرویس های بهداشتی می باشد.

وی ادامه داد: همچنین طبقه چهارم به مساحت ۳۰۰ مترمربع دارای ۳ اتاق دانشجویی به ظرفیت ۲۰ نفر، اتاق ملاقات خانواده و سرویس های بهداشتی است.

دهقانی گفت: برای تعمیر و بهسازی این خوابگاه بیش از ۹ میلیارد ریال هزینه شده است که ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال ان از محل اعتبارات خیری تامین شده است.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: تمامی اتاق های دانشجویی مجهز به امکانات رفاهی، شامل کف موکت و قالی ،تخت دو طبقه دارای تشک،رخت آویز ،یخچال، و پنجره های پرده شده می باشد و ساختمان خوابگاه به سیستم اطفاء حریق تجهیز شده و سنسور اعلان حریق در تمامی اتاق ها نصب شده و فایرباکس ها تجهیز و پله های فرار جهت استفاده در مواقع وقوع بحران وجود دارد.

دهقانی تصریح کرد: پویش ملی "سخاوت" در همه دانشگاه ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در حال برگزاری است و مشارکت کنندگان در این طرح می توانند با مراجعه به لینک پویش در سایت های mefda.ir و vebda.ir نیازمندی حوزه فرهنگی و دانشجویی هر دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی را بر روی اینفوگرافی و نقشه جمهوری اسلامی ایران مشاهده کنند.

امروز ۲ هزار و ۲۰۰ خوابگاه و اماکن دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی یزد، اهواز. بوشهر. اصفهان، بندرعباس، شاهرود، کردستان و گیلان به بهره برداری رسید.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار