تکواندوکاران استان قم در رقابت‌های کارگری قهرمانی کشور برای کسب رتبه‌های برتر هر دو بخش پومسه و کیوروگی برابر رقبا به میدان می‌روند.
کد خبر: ۱۰۱۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 25 December 2021

به گزارش تابناک قم، هیات ورزش‌های کارگری با همکاری هیات تکواندو قم در نظر دارد در هر دو بخش پومسه و کیوروگی با هدف شرکت در مسابقات تکواندو قهرمانی کارگران کشور از میان تکواندوکاران زن و مرد دارای شرایط یک تیم منتخب به این پیکارها اعزام کند.

بر همین اساس تکواندوکاران دارای بیمه تامین اجتماعی با حداقل سه ماه سابقه پرداخت بیمه مستمر از تاریخ صدور و تأمین اعتبار آن تا پایان مسابقات، دارای کارت دو دوز واکسن یا تست منفی pcr تا ۴۸ ساعت قبل از شروع رقابت‌ها و عضو سامانه بانک اطلاعات فدراسیون تکواندو مد نظر اعزام به این رقابت‌ها هستند.

همچنین دارابودن حداقل کمربند مشکی دان یک و کارت بیمه ورزشی معتبر از جمله معیارهای مهم برای این اعزام است، ضمن اینکه ورزشکاران عضو تیم‌های ملی و تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سه سال اخیر مجاز به شرکت در این دوره از رقابت‌ها نیستند.

این در شرایطی است که در گروه بانوان از دو نفر از همسران کارگر در جمع نفرات تیم استفاده می‌شود، در حالی که مسابقات کیوروگی در چهار وزن‌ المپیکی ۴۹، ۵۷، ۶۷ و به اضافه ۶۸ کیلوگرم بخش بانوان و اوزان ۵۸، ۶۸، ۸۰ و به اضافه ۸۰ کیلوگرم قسمت آقایان به انجام خواهد رسید.

مسابقات پومسه در بخش تیمی متشکل از سه نفر در گروه‌های سنی ۲۵ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال و بالای ۴۱ سال برنامه‌ریزی شده و مربیان تکواندو قم تا روز سوم دی‌ماه فرصت دارند اطلاعات تکواندوکاران خود را برای همراهی تیم منتخب قم در مسابقات کارگران قهرمانی ایران اعلام کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار