در ۸ ماهه امسال محقق شد
بیش از ۲ میلیون و ۶۸۰ هزارحلقه انواع تایر رادیال سواری در کویرتایر خراسان جنوبی در ۸ ماهه تولید شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰ 20 December 2021


 مدیر عامل شرکت کویر تایر از تولید ۲ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۴۴۹ حلقه انواع تایر تولید بیش از ۲ میلیون و ۶۸۰ هزارحلقه انواع تایر در خراسان جنوبیرادیال سواری در ۸ ماهه امسال در این کارخانه خبر داد.
سیدمحمدحسین زینلی وزن این میزان تولید را ۱۹ هزار و ۸۳۹ تن اعلام کرد و افزود: درحال حاضر ۳۵ سایز انواع تایر رادیال از رینگ ۱۳ تا ۲۰ در این کارخانه تولید می‌شود.
وی گفت: ۱۹ درصد تایر سواری کشور به لحاظ وزنی و بیش از ۱۸ درصد تایر سواری کشور به لحاظ تعدادی در کویرتایر تولید می‌شود.
مدیرعامل شرکت کویرتایر با اشاره به تامین بخش عمده‌ای از تایر موردنیاز خودروسازان در سایز‌های مختلف تصریح کرد، درحال حاضر کویرتایر حدود ۳۰ درصد از نیاز تایر خودروسازان کشور را کویرتایر تامین می‌کند.
وی به طرح توسعه تولید ۱۴ هزارتن تایر‌های SUV که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اشاره کرد وگفت: با افتتاح این طرح در مهر ماه سال آینده، ظرفیت کارخانه به ۴۵ هزار تن در سال خواهد رسید.
زینلی به طرح جدید تولید تایر‌های بزرگ دامپ تراک‌های معدنی وتایر‌های ماشین آلات راه سازی وساختمانی و تایر‌های اتوبوسی وکامیونی آل استیل با ظرفیت ۵۰ هزارتن اشاره کرد وافزود: این طرح بزرگ با سرمایه گذاری ثابت بالغ بر ۵ هزار و ۸۵۶ میلیارد تومان در مدت ۳ سال اجرا خواهد شد که با راه اندازی آن ظرفیت کارخانه کویرتایر به تولید سالیانه ۹۵ هزار تن انواع تایر خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت کویرتایر، اتکاء به دانش بومی و داخلی سازی طی ۸ سال گذشته را از ویژگی‌های منحصر به فرد در این کارخانه دانست و گفت:۲۵ درصد سود سال گذشته کویرتایر ناشی از این اقدام بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار