بهره‌برداری از ۲ طرح آموزشی و ورزشی با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مدیرعامل جامعه خیران مدرسه ساز و جمعی از مسئولان در شهرستان دلیجان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 20 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مدرسه خیر ساز دامن افشان با زیر بنای یک هزار و ۲۶۰ متر مربع فضای آموزشی، سه هزار و ۲۶۹ متر مربع محوطه سازی و ۲۱۱ متر دیوار کشی با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مدیرعامل جامعه خیران مدرسه ساز کشور در دلیجان به بهره برداری رسید.
۶۵ میلیارد ریال منابع مالی برای بهره‌برداری از این طرح هزینه شده‌ که ۵۰ میلیارد ریال این منابع مالی توسط یک خیر و ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی در سه طبقه به بهره برداری رسیده‌ است.
۱۲ کلاس درس با بهره‌برداری از این طرح‌ها، به فضای آموزشی شهرستان دلیجان افزوده شده‌ است.
بهره‌برداری از سالن ورزشی مظاهری شهرستان دلیجان نیز با ۳۹۲ متر مربع زیر بنا در یک طبقه آغاز شد که برای بهره‌برداری از این طرح، ۲۰ میلیارد ریال توسط خیران مدرسه ساز این شهرستان هزینه شده‌ است.
در حال حاضر ۱۰ هزار و ۶۲۵ دانش آموز در ۹۵ فضای آموزشی شهرستان دلیجان به تحصیل اشتغال داشته و سرانه آموزشی در این شهرستان، چهار و ۴۲ صدم متر است.
با بهره‌برداری از این طرح‌های آموزشی با زیر بنای سه هزار و ۳۴۷ متر مربع، سرانه فضای آموزشی دلیجان به چهار و ۷۰ صدم متر افزایش یافت.
معاون برنامه‌ریزی و امور مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مدیر عامل جامعه خیران مدرسه ساز کشور در این آیین از مدرسه ۹ کلاسه سرای دانش شهرستان دلیجان بازدید و از خیر مدرسه ساز این فضای آموزشی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار