مدیرمخابرات منطقه ی کردستان گفت: کتاب ارتباطات در کردستان به قلم مصطفی الله ویسیان به رشته تحریر درآمده و مجوز انتشار گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ 19 December 2021
به گزارش تابناک کردستان آزاد حکمت بیان داشت: کتاب مذکور در ۱۱۴ صفحه به صورت رقعی تدوین شده و بیانگر تاریخ ارتباطات در استان کردستان است.
وی افزود: سیر ارتباطات از اطلاع رسانی شفاف تا دنیای مجازی بیانگر اصل تعامل و همراهی شهروندان دهکده جهانی است واستان کردستان براساس شرایط استراتژیک وتوپوگرافی خاص،کار درحوزه ارتباطات با دشواریهای خاص خود برخوردار است و خدا را شاکریم که در این امر توانسته ایم خدمت گذاری صادق برای مردم شریف منطقه باشیم.
وی اظهار داشت: این کتاب برگ زرینی از خدمت رسانی و خدماتی که درراستای توسعه ارتباطات در استان کردستان در گذر تاریخ صورت گرفته ؛ است .
حکمت افزود: این کتاب که به زودی طی مراسمی رونمایی خواهد شد یکی از اقدامات مفیدی است که جهت استفاده پژوهشگران و دانشجویان رشته های مختلف مخابراتی برای اولین بار در استان کردستان به بیان چگونگی ورود ارتباطات در استان کردستان می پردازد و علاوه بر ورود تلفن ثابت و همراه به سیر تکمیلی دیگر وسیله های ارتباطی اعم از تلگراف و روزنامه و رادیو تلویزیون هم میپردازد.
وی خاطرنشان نمود: درفصل سوم این کتاب به اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی درتوسعه زیرساختهای ارتباطی به ویژه تلفن ثابت،همراه واینترنت می پردازد و اقدامات موثر در دهه آخر قرن ورود تلفن به استان کردستان را باهدف اطلاع رسانی و روشنگری جامعه مخاطب را برشمرده است.
مدیرمخابرات منطقه عنوان داشت: نویسنده کتاب از کارشناسان روابط عمومی مخابرات منطقه است که با اشرافیت کامل از اوضاع ارتباطی استان باقلمی رسا حق مطلب را ادا نموده است وچندین کتاب وتالیف تاکنون به جامعه علمی وادبیات استان اهدا نموده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار