تابناک- صبح امروز با حضور معاون هماهنگ‌کننده ارتش و فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش بالگرد SH۳D, هواپیمای فرندشیپ F۲۷ و هواناو BH۷ پس از نوسازی و بهسازی به نیروی دریایی ارتش الحاق شدند.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 19 December 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس، صبح امروز با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش  بالگرد SH3D-316، هواپیمای F-27 و هواناو BH.7-104 به یگان پروازی فرماندهی هوادریا نداجا الحاق شد.

ناخدا یکم محمد وکیلی فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم اظهارداشت: نگهداری و تعمیرات به موقع پیش نیاز ماموریت‌های مختلف است که باید مورد توجه قرار گیرد از این رو انجام فرایند نگهداری وسیله های پروازی توسط پرسنل نداجا انجام می‌شود.

وی افزود: امروز 3 فروند از تجهیزات هوادریا به ناوگان هوایی هوادریای نداجا اضافه شد که تحت نظارت شرکت‌های زیر مجموعه وزارت دفاع انجام شده است و نشان از توانمندی های این نیرو است.

خلبان یکم وکیلی بیان کرد: تعمیرات هواپیمای F-27 از چهاردهم اردیبهشت سال 95 آغاز شد و در تاریخ پنجم آبان ماه به اتمام رسید که مجموعا برای تعمیرات آن 29هزار و 492 نفرساعت کار شده است.

فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: بالگرد SH30-316 نیز از تاریخ 21 تیر 99 شروع به تعمیرات شده است و 11هزار نفرساعت کار بر روی آن انجام شده است.

وی ادامه داد: در یکسال گذشته توسط کارکنان هوادریا 10هزار و 160 هزار نفر ساعت تعمیرات غیر برنامه ریزی شده و در مجموع بیش از 54 هزار نفر ساعت تعمیرات انجام گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار