رییس مرکز بهداشت استان مرکزی از آغاز طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی از ۲۱ آذر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ 13 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علی علیمحمدی افزود: بر اساس فازبندی کمیته های امنیتی، اجتماعی و انتظامی وزارت کشور محدودیت های هوشمند از ۲۱ آذرماه شروع می شود که البته مقدمات اجرای آن از ۱۵ این ماه انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه این طرح در ۵ مرحله انجام می شود، یادآورشد: اجرای فاز اول طرح محدودیت های هوشمند کرونایی برای کارکنان و دستگاه های اجرایی انجام می شود.
وی تاکید کرد: طبق این طرح، کارکنان و کارمندان دستگاه های اجرای و حتی بخش های خصوصی و نیمه خصوصی نیز ملزم به ارائه کارت تزریق هر دو نوبت واکسن کرونای خود هستند که در غیر اینصورت با آنان طبق مقررات برخورد خواهد شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در صورت عدم تزریق می بایست تست منفی pcr خود را هر ۱۵ روز یکبار به کارگزینی اراداه مربوطه خود ارائه دهند.
وی یادآور شد: اداره توسعه منابع و مدیریت نیروی انسانی استانداری در کنار حراست ها و واحدهای کارگزینی هر اداره و شرکتی، مسئول نظارت و پیگیری جدی اجرای این طرح می باشد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک، ادامه داد: رسیدن به شرایط خوب و با ثبات فعلی، مرهون تلاش کادر بهداشت و درمان و تاثیر واکسیناسیون است و ادامه این شرایط می تواند شرایط را بهتر و بهتر کند.
دکتر علیمحمدی گفت: امید می رود با اجرای این طرح(محدودیت هوشمند)، واکسیناسیون عمومی و رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی، به شرایط به مراتب بهتر نسبت به هفته ها و ماه های قبل برسیم و برای تداوم آن تلاش کنیم.
وی از کارمندانی که همچنان یک یا هر دو دز واکسن کرونای خود را تزریق نکرده اند، خواست هر چه سریعتر اقدام به تزریق واکسن کنند.
گفتنی است فاز دوم این طرح ۱۰ الی دو هفته دیگر اجرایی که جامعه هدف حمل و نقل درون شهری خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار