تابناک-امام جمعه پارسیان گفت: مردم نیکوکار پارسیانی در رفع مشکلات هم نوعان خود احساس مسئولیت دارند به گونه ای که در پرداخت زکات، پیشتاز استان هستند.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 13 December 2021

به گزارش تابناک هرمزگان ؛ حجت‌الاسلام محمد بارانی، امام جمعه شهرستان پارسیان در این مراسم با بیان اینکه جامعه ایمانی باید نسبت به هم نوع خود احساس وظیفه داشته باشد، اظهار داشت: اگر مواسات و همدلی در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی از بین خواهد رفت.
بارانی با اشاره به اینکه پارسیان دیار کریمان است،افزود: مردم نیکوکار پارسیانی در رفع مشکلات همنوعان خود احساس مسئولیت دارند به گونه ای که در پرداخت زکات، پیشتاز استان هستند.
جلیل تراهی، مدیر کل کمیته امداد هرمزگان در این همایش، گفت: توسعه بستر خدمات رسانی توسط مردم در بحث زکات به عنوان یکی از وظایف جامعه اسلامی است.
تراهی با اشاره به اینکه توسعه، ترویج و جمع‌آوری زکات از فعالیت‌های مهم این نهاد در حوزه مشارکت‌های مردمی است، افزود: تلاش می‌کنیم با فعالیت مناسب در حوزه نهادینه شدن فرهنگ پرداخت زکات در استان هرمزگان زمینه بهره‌مندی بیشتر جامعه هدف کمیته امداد را از ظرفیت این فریضه الهی فراهم کنیم.
مدیر کل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به جمع آوری زکات در سطح شهرستان پارسیان، گفت: طی هشت ماهه نخست سال جاری بیش از ۴ میلیارد و 500 میلیون تومان زکات جمع آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.
شایسته ذکر است در پایان این مراسم از مودیان و عاملین زکات این شهرستان تجلیل شد.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار