با اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در مازندران، کارمندانی که به هر دلیل موفق به تزریق واکسن نشدند از حضور به محل کار منع شدند و باید مرخصی بگیرند .
کد خبر: ۱۰۱۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ 12 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، بااجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه امید از امروز در دستگاه‌های اجرایی مازندران آغاز شد.

 

سرپرست معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:

اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه امید از امروز در دستگاه‌های اجرایی استان آغاز شد.


دکتر اویس افزود: این طرح با هدف مدیریت، کنترل و نظارت هوشمند بیماری کرونا از طریق تبادل اطلاعات بر خط در بستر سامانه امید به منظور ایجاد تعادل در زندگی روزانه شهروندان و صیانت از سلامت آنان طراحی شده است.


او با بیان اینکه اجرای این طرح به عهده خود دستگاه‌های اجرایی و نظارت آن به عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی در هر استان است، گفت: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند وضعیت واکسیناسیون کارکنان را در سامانه امید وزارت کشور ثبت برسانند.


دکتر اویس افزود: کارکنانی که دز اول و دوم واکسن را تزریق نکرده اند نمی‌توانند وارد اداره شوند و باید مرخصی اجباری بگیرند.


سرپرست معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: کارکنانی که تزریق واکسن نمی‌کنند موظف هستند هر ۱۵ روز یک‌بار آزمایش PCR انجام داده و نتیجه را به واحد کنترل کننده محل خدمت ارائه کنند.

او با اشاره به کند شدن روند ابتلا به کرونا با واکسیناسیون در استان افزود:۵ میلیون و ۲۳ هزار و ۱۷۵ دُز واکسن تاکنون در مناطق زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل تزریق شده است.  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار