رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرری خبر داد؛
شهرری- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرری از کشف و ضبط ۲۰ تُن مواد پتروشیمی احتکاری از انباری در شهرری خبر داد و گفت: ارزش تقریبی این مواد ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 05 December 2021

به گزارش «تابناک تهران»، موسی احمدی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از کشف و ضبط ۲۰ تن انواع مواد پتروشیمی احتکاری در یکی از انبارهای شهرری خبر داد و اظهار داشت: ارزش تقریبی این مواد احتکاری ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است.

احمدی با بیان اینکه این کالاها به جرم احتکار و کم فروشی با هدف افزایش قیمت‌ها ضبط شده اند گفت: پرونده مالک این اقلام برای رسیدگی و تعیین جریمه به مراجع قضائی ارجاع شد تا حکم لازم در این زمینه صادر شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرری بیان داشت: مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار یکی از مهم‌ترین وظایف و رویکردهای ما در شهرستان است که به این ترتیب روزانه ۵ تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده شده که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

وی افزود: در مبارزه با قاچاق کالا و احتکار اجناس و طمع ورزی های برخی افراد به شدت مصمم هستیم و با آنها به طور جدی برخورد می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار