قدیر گفت:در استانی که مراجع تقلید واکسن تزریق کرده اند،برگزاری تظاهرات ضدواکسن‌ بی‌توجهی به شان آن‌ها است.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 18 November 2021

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس گفت: در استانی که مراجع عظام تقلید، علما، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه به عنوان مراجع علم دینی و اساتید و پزشکان به عنوان مراجع علم پزشکی واکسن تزریق کرده اند، برگزاری تجمع و تظاهرات واکسن‌هراسی بی‌توجهی به شان آن‌ها است.

وی افزود: روند ابتلا، بستری، مراجعین و تست‌های مثبت کرونا در قم نزولی است و میانگین فوتی بیماران کرونایی این هفته با کاهش روبرو بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: استفاده از ماسک و واکسیناسیون دو امر مهمی است که به هیچ عنوان نباید فراموش شود و امیدواریم که مردم همواره به این دو نکته توجه داشته باشند تا گرفتار پیک جدید کرونایی نشویم.

قدیر ادامه داد: واکسیناسیون مستمر و منظم باید در کنار رعایت دستورات بهداشتی مد نظر باشد و افرادی که نوبت دز دوم و یا سوم واکسن آن‌ها رسیده است، حتما به مراکز واکسیناسیون یا مراکز جامع سلامت مراجعه و اقدام به تزریق واکسن کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: استان قم با چنگ و دندان در حال تزریق واکسن به مردم است و تبلیغات چهره به چهره و حضور در منازل را آغاز کرده است و با این روند، اگر اسم قم به عنوان کانون ضد واکسن مطرح شود، اجحاف و تعدی به اقدامات جامعه سلامت است.

قدیر تاکید کرد: ما کار خود را به صورت تخصصی تا آخرین لحظه انجام می‌دهیم چرا که به کار خود ایمان داریم و انتظار داریم که نهاد‌های دیگر نیز همانند گذشته در کنار جامعه سلامت باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار