عاملان تیراندازی در مراسم عزاداری لنده دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲ 16 November 2021

زندان عاملان تیراندازی مراسم عزا در لنده

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ دادستان عمومی و انقلاب لنده با توجه به نشست‌های مکرر شواری پیش گیری از وقوع جرم در مورد تیرانداری در مراسم های عروسی و عزا گفت: متأسفانه عده‌ای در این شهرستان در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

پرندوار با اشاره به اینکه در همین راستا در مراسم عزا دو نفر دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد افزود: متخلفان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی، و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

وی ادامه داد: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز اما، مخل امنیت و نظم عمومی بوده و موجب رعب و وحشت مردم می شود.
دادستان عمومی و انقلاب لنده با تاکید براینکه این امر جرم محسوب شده و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود گفت: حتی اگر تیراندازی با سلاح مجاز و توسط دارنده پروانه مجاز انجام شود، با عاملان و استفاده کنندگان برخورد قانونی می‌شود.

دادستان لنده تیراندازی در مراسم های عزا و عروسی را معضلی اجتماعی عنوان کردو گفت: انتظار ما از بزرگان و ریش سفیدان و معتمدان طوایف این است که کمک کنند، این بدعت و معضل اجتماعی جمع و مراسمات عزاداری جشن و شادی با آرامش و بدون خسارت برگزار شود.

آقای پرندوار با ابراز گلایه از اینکه عده‌ای از مسئولان و یا بزرگان برای آزادی عاملان تیراندازی پادرمیانی می‌کنند گفت: بزرگان، ذینفوذان، ریش سفیدان و مسئولان باید به صورت جدی مقابل این افراد ایستادگی کرده و تحت هیچ شرایطی از آنان پشتیبانی نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار