استاندار مرکزی گفت:برای تغییر یک سازمان اداری به سازمان جهادی، همه موانع ساختاری، فرآیندی و مدیریتی را منهدم خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ 15 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه در نشست با نخبگان استان مرکزی همزمان با ۲۴ آبان سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری در سال۱۳۷۹ به استان افزود:تمامی نهادهای و دستگاه‌های اجرایی هم وظیفه دارند با کار و تلاش شبانه‌روزی و بدون وقفه در راستای رفع دغدغه‌های مردم اقدام کنند.
وی یادآورشد: طرح حکمرانی این استان در هیات دولت تصویب شده و در واقع می‌توان این برنامه جامع را به عنوان سند بالادستی استان برای پیشرفت همه جانبه قلمداد کرد.
وی افزود: حرکت جهادی با شاکله موثر و سازنده بستری برای کاهش نارضایتی‌ها، عقب ماندگی‌ها و حل معضلات است و می‌توان در سایه این رفتار سازمانی به افق‌های روشنی که شایسته آحاد مردم است، دست یافت‌.
استاندار مرکزی، از تمامی نخبگان به خصوص جوانان دعوت کرد تا در پیشرفت و توسعه استان موثر باشند.
وی ادامه داد: بومی‌گزینی، توجه به نخبگان و جوان گرایی از جمله تاکیدات دولت و رئیس جمهوری است و تا جایی که این مولفه‌ها در مجموعه مدیریتی با محدودیتی همراه نباشد، مورد توجه است و در این بین از تجربیات گذشته نیز بهره‌گیری می‌شود بنابراین از همه نیروهای دلسوز، تشکل‌ها و گروه‌های مختلف صمیمانه برای نقش‌آفرینی در توسعه استان دعوت می‌شود و دو قطبی‌ها و چند قطبی‌ها باید به همدلی تبدیل شوند تا سرعت عمل برای دستیابی به اهداف، کاهش نیابد.
وی با بیان اینکه استان مرکزی از ظرفیت‌های ارزشمندی برخوردار است که به واسطه آن می‌توان شرایط و افق روشنی برای آینده اش ترسیم کرد گفت: برای تحقق این مهم، لابی‌گری‌های سیاسی باید به حوزه برنامه‌ریزی‌های مدون و افکار کارگشا تبدیل شود.
مخلص‌الائمه توجه به مسایل و ریشه‌یابی مشکلات و آسیب‌ها را گام‌ نخست حرکت جهادی برشمرد و افزود: تا زمانی که مسایل ریشه‌ای حل نشوند آسیب‌ها ادامه خواهند داشت.
استاندار مرکزی، ۲۴ آبان را یادآور سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان مرکزی خواند و گفت: عمده مصوبات سفر معظم‌له به استان مرکزی محقق شده اما با بررسی‌های بیشتر، متعهد به اجرای کیفی تمام مصوبات خواهیم بود.
در این نشست بیش از ۳۰ نفر از اقشار مختلف شهرستان‌های ۱۲ گانه استان مرکزی از دانشجویان، اساتید، بسیجیان، فعالان اقتصادی، هنرمندان، اصحاب رسانه، طلاب، اصناف و بازاریان، تولیدکنندگان، تشکل‌های مردم نهاد و بانوان مسایل و مشکلات حوزه خود را طرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار