رییس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب گفت: محرومیت زدایی ، توسعه بر مبنای عدالت و کمک به مناطق کم برخوردار در برنامه های اقتصادی و عمرانی مهم ترین ماموریت این جمعیت در استان است.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ 10 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  جبار کارزانی در نشست با اصحاب رسانه استان اظهار داشت:جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب ایلام در راستای تحقق بیانه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری حدود پنج ماه پیش در ایلام تشکیل شد.

رییس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب افزود: استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی، بسیجی، متعهد و متخصص در راستای پیشبرد برنامه دولت ماموریت و هدف دیگر این جمعیت در ایلام است.

وی افزود: این جمعیت و تشکیلات وظیفه مطالبه گری را نیز برعهده دارد و در راستای رسالت خود و طبق قانون این وظیفه را جهت تحقق بیانه گام دوم انقلاب اجرا می کند.

رییس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب ایلام ادامه داد: این جمعیت در مساعدت مالی به زوج های جوان، استفاده از ظرفیت مالی خیرین و سازمان های مردم نهاد برای تسریع در پروژه های عام المنفعه اهتمام دارد.

کارزانی تاکید کرد: در همه شهرستان های استان غیر از هلیلان این جمعیت دارای رییس و شورای راهبردی است و تاکید شده در ترکیب این تشیکلات از جوانان و بانوان نیز استفاده شود.

وی تصریح کرد: تمامی کمیته های این جمعیت از جمله کمیته بانوان فعال است و در تمامی شهرستان ها فعالیت آنان در راستای تحقق برنامه و بیانه گام دوم انقلاب آغاز شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار