افرایش یک مترمربع به سرانه آموزشی 
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از نیاز ۳۰درصد مدارس استان به بهسازی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ 09 November 2021
 
 به گزارش تابناک خراسان جنوبی "محمدعلی واقعی" در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز اولویت این اداره کل را احداث فضا‌های جدید آموزشی و پس از آن حذف مدارس تخریبی عنوان کرد.
وی با اشاره به فعالیت ۵۰ هزار خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی اظهار کرد: خیران همواره در رفع نیاز‌های آموزشی و تربیتی پیشتاز بوده اند.
وی در ادامه سخنانش به طرح آجر به آجر صحبت کرد که با هدف جذب کمک‌های خرد مردمی به سمت مدرسه‌سازی شکل گرفت.
وی دستاورد اجرای این طرح را در استان جذب ۲۹میلیارد تومان، تعهد خیران مدرسه ساز استان بیان کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که از محل کمک خیران ۱۶۸ پروژه مدرسه سازی در استان در دست اجراست،  عنوان کرد: با کمک اداره کل نوسازی و خیّران، امسال یک مترمربع به سرانه آموزشی استان اضافه شد.
وی از آغاز به کار  ۱۲۱ کلاس  درس در ۶ ماهه نخست سال  جاری خبر داد و پیش بینی کرد  تا پایان امسال ۱۲۱ کلاس درس دیگر تکمیل و در پروسه فرایند تعلیم و تربیت قرار گیرد.   
 وی تصریح کرد: فقط در سایت مسکن مهر بیرجند احداث ۱۸۰کلاس درس ضروری است و در مجموع مساکن مهر استان نیز به ۷۵فضای آموزشی جدید نیاز دارد.
گفتنی است در این آیین از ۲ کتاب مادر شهید، زندگی نامه و کارنامه خیّر مدرسه ساز  "نساء مزیدی" مادر امیر سرلشکر خلبان شهید "محمدحسین رئوفی فرد" و کتاب زندگی نامه و کارنامه خیر مدرسه ساز "غلامحسین فرزین" رونمایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار