سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد:
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فوت ۵ کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلا قطعی به کرونا خبر داد و گفت: بر اساس رنگبندی جدید کرونایی، شهرستان‌های پاوه، سرپل ذهاب و روانسر همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 03 November 2021

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۵۰ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۴۱ مورد بیمار سرپایی شناسایی شدند.

وی افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر دیگر بر اثر ابتلا قطعی به کرونا جان باختند و مجموع جان باختگان قطعی به ۲۷۸۸ نفر رسید.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۶ مورد ترخیص از بیمارستان و ۱۳۹ مورد بستری جدید گزارش شده است.

وی بیماران بستری در حال حاضر را ۶۰۷ نفر و بستری موقت (تزریق رمدسیویر) ۱۸۹ نفر اعلام کرد و گفت: بیمارن بستری در بخش‌های ویژه ۱۴۵ مورد و بیماران با حال وخیم ۲۷ مورد است.

محمدی در ادامه به رنگبندی جدید شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: شهرستان‌های پاوه، سرپل ذهاب و روانسر در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرستان جوانرود که ابتدای هفته در لیست شهر‌های قرمز بود، اکنون وضعیت نارنجی دارد.

وی شهرستان‌های نارنجی استان را نیز شامل کرمانشاه، هرسین، سنقر و کلیایی، کنگاور، صحنه، اسلام آباد غرب، گیلانغرب، جوانرود و قصرشیرین اعلام کرد و یادآور شد: دو شهرستان ثلاث باباجانی و دالاهو در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار