رییس اتاق اصناف کرمانشاه:
رییس اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه ۸۰ درصد بازاریان کرمانشاه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، گفت: پیشنهاد می‌شود ستاد کرونا داشتن کارت واکسیناسیون را برای صدور و تمدید جواز کسب الزامی کند.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ 03 November 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، رضا سلیم ساسانی با اشاره به اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین بازاریان کرمانشاه بسیار مناسب است، اظهار کرد: نزدیک به ۸۰ درصد اصناف کرمانشاه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

وی ادامه داد: اصناف کرمانشاه برای ترغیب مردم به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم پای کار هستند، بگونه‌ای که اکثر واحد‌های صنفی با نصب برگه‌هایی در ورودی مغازه‌های خود به افراد توصیه کرده اند برای ورود به مغازه حتما ماسک بزنند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه استقبال از واکسیناسیون را نیز بین اصناف کرمانشاه بسیار مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه این گروه روزانه با طیف زیادی از مردم در ارتباط هستند، واکسینه شدن آن‌ها گامی موثر در مدیریت بیماری کرونا خواهد بود.

وی معتقد است، اگر ستاد کرونا داشتن کارت واکسیناسیون را برای صدور و تمدید جواز کسب الزامی کند، درصد باقی مانده اصناف هم واکسن خواهند زد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه بازاریان کرمانشاه از ابتدای شیوع بیماری کرونا برای مقابله با این بیماری پای کار بودند، خاطرنشان کرد: بار‌ها شاهد تعطیلی داوطلبانه واحد‌های صنفی غیرضروری در ایام پیک‌های متعدد کرونا بودیم.

ساسانی تاکید کرد: این همراهی اصناف در شرایطی صورت گرفته که بیماری کرونا آن‌ها را با مشکلات اقتصادی فراوان و رکود مواجه کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار