تابناک- دبیر شورای ائتلاف ایثارگران استان هرمزگان از استاندار هرمزگان خواست که مدیرانی را که فرزندان شاهد و ایثارگر استان را به دلیل حمایت از آیت الله رئیسی مورد بی احترامی قرار داده بودند را برکنار کند.
کد خبر: ۱۰۰۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ 01 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،مهندس محمد غلامحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در بندرعباس ضمن تبریک و خوش آمد گویی به استاندار جدید استان به جهت انتصاب و حضورش در استان هرمزگان اظهارداشت: مجدانه از استاندار هرمزگان مهندس دوستی خواهش می کنیم که پاکسازی مدیران و مسئولان خائن استان را در دستور کار قرار دهند.

 

وی افزود: برخی از مدیران در دوره اول حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری به دلیل حمایت آن ها از آیت الله رئیسی با یادگاران شهدا برخورد های زشت و نامحترمانه ای داشتند و جلوی پیشرفت و بالندگی آن ها را در دستگاه های دولتی گرفتند.

 

غلامحسینی بیان کرد: شخص بنده چندین سال است به دلیل حمایت از آیت الله رئیسی و انتشار عکسم با ایشان مورد هجمه و بی احترامی مدیران دستگاه ها هستم و هجمه های بسیار متوجه ام شده است.

 

وی تاکید کرد: موارد از این دست بین یادگاران شهدا زیاد است و اسامی مدیران خاطی را حضورا به استاندار هرمزگان اعلام خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار