سرپرست فرمانداری خلخال گفت: اعضای شورای آموزش و پرورش این منطقه مخالف فروش و واگذاری مدارس خالی و بلااستفاده و همچنین املاک در اختیار دستگاه تعلیم و تربیت به بخش خصوصی هستند.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ 31 October 2021

مسعود یگانه روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال افزود: مدیریت آموزش و پرورش این منطقه به جای فروش مدارس خالی و املاک آموزشی بلااستفاده به بخش خصوصی می‌تواند با تجاری‌سازی املاک و مدارس واقع در حاشیه خیابان‌های اصلی این شهر نسبت به کسب درآمد و حل مشکل تامین هزینه‌های مالی آموزشی و اداره مدارس به نحو احسن اقدام کند.

او با انتقاد از عملکرد ضعیف اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در اجرا و تکمیل پروژه‌های آموزشی در دست اجرای این شهرستان اظهارکرد: علاوه بر روند کند عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی آغاز شده در خلخال ، عملیات اجرایی چهار مدرسه مشارکتی بنیاد علوی و اداره کل نوسازی مدارس استان آغاز نمی‌شود.

شورای آموزش و پرورش خلخال مخالف فروش مدارس خالی است

یگانه گفت: بازگشایی مدارس زیر جمعیت ۳۰۰ دانش‌آموز در خلخال از نیمه دوم آبان ماه الزامی بوده و با توجه به افت کیفیت آموزش در دوران جولان کرونا و ضعف‌های موجود در آموزش مجازی ، فراهم کردن زمینه تحصیل حضوری دانش‌آموزان در مدارس به هر کار دیگری اولویت دارد.

وی اظهارکرد: با توجه به واکسینه شدن ۹۸ درصدی فرهنگیان و همچنین ۸۲.۸ درصدی دانش‌آموزان این منطقه در برابر کرونا آموزش و پرورش باید از ورود فرهنگیان و دانش‌آموزانی که واکسن کرونا نزنند جلوگیری کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش خلخال همچنین با اشاره به فرارسیدن موعد بازنشستگی تعداد قابل توجهی از معلمان این منطقه افزود: افزایش سهم دانشگاه فرهنگیان و پرهیز از جذب نیروهای غیربومی در آموزش و پرورش خلخال می‌تواند بخشی مشکل کمبود نیرو را حل کند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار