رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان از پایان رقابت‌های قهرمانی کیک‌بوکسینگ قم در رده سنی نوجوانان با معرفی نفرات برتر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴ 30 October 2021

به گزارش تابناک قم، علی یزدی در گفت و گو با خبرنگاران،اضافه کرد: مسابقات هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات امروز در خانه اختصاصی رزمی استان خانه رزمی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار و در قالب آن نفرات برتر استانی در بخش آقایان در رده سنی نوجوانان شناخته شدند.

یزدی تصریح کرد: در وزن منفی ۳۸ کیلوگرم پوریا جعفری و سید طاها موسوی مقام های اول و دوم را بدست آوردند و در منفی ۴۱ نیز ابوالفضل ملک محمدی اول و محمدجواد باحور دوم شد.

رقابت‌های کیک‌بوکسینگ قهرمانی قم برگزار شد

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم ادامه داد: نورآقا حسینی و فضل الله نیازی رتبه های اول و دوم وزن منفی ۴۴ کیلوگرم را به نام خود رقم زدند و در منفی ۴۷ نیز ابولفضل عبدالهی و امیرحسین عبدالله وند رتبه های برتر را کسب کردند.

یزدی با اشاره به کسب رتبه اول و دوم وزن منفی ۵۰ توسط امیرمحمد نوبهاری و مهدی رضایی، اضافه کرد: علی اصغر مروتی و علیرضا دادی یوسف آبادی نیز در وزن منفی ۵۳ موفق به کسب رتبه اول و دوم شدند.

وی اظهار داشت: مهدی محمدی و محمد امین قریشی در وزن منفی ۵۶ و محمد حسین باقری و محمد امین یعقوبی وقار نیز در وزن منفی ۵۹ رتبه های اول و دوم را به نام خود ثبت کردند.

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم بیان کرد: در منفی ۶۲ کیلوگرم این رقابت ها امیرحسین احمدی و عباس چراغی حائز رتبه شدند و در منفی ۶۸ نیز شایان احمدی مقام نخست را بدست آورد، همچنین در مثبت ۶۸ کیلوگرم این رقابت ها نیز مهدی ایمانی اول و امیرحسین رحیمی دوم شد.

رقابت‌های کیک‌بوکسینگ قهرمانی قم برگزار شد

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار