رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از پلمب ۶۶ گاراژ و مغازه ضایعاتی متخلف در جنوب پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ 27 October 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پلیس پایتخت، "سرهنگ جلیل موقوفه‌ای" با اشاره به طرح برخورد با واحدهای صنفی متخلف افزود: افراد مشکوکی در تعدادی از واحدهای صنفی متخلف واقع در جنوب تهران تردد داشتند؛ شهروندان از این ترددها شکایت ناراضی بودند و در نتیجه تحقیقات پلیسی مشخص شد که افراد مراجعه کننده و واحدهای صنفی متخلف هستند.

وی ادامه داد: این طرح طی پنج روز با حضور اکیپ‌های مختلف و گسترده اجرا و واحدهای صنفی ضایعاتی و گاراژهای مربوط ساماندهی شد.

موقوفه‌ای افزود: در بررسی‌ بیشتر از این واحدها، تعدادی اموال مسروقه از قبیل دریچه‌های آب سطحی و بشکه‌های ترافیکی کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: این نوع طرح‌ها در راستای برقراری امنیت عمومی و کسب رضایتمندی شهروندان انجام می شود و مسئولیت و مشارکت پذیری شهروندان برای حفظ، تداوم و برقراری امنیت در پایتخت بسیار موثر است.

۶۶ گاراژ و مغازه ضایعاتی در تهران پلمب شد

زورگیران مسلح شمال تهران دستگیر شدند

همچنین در خبری دیگر رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ زورگیر موتورسوار که با استفاده از یک قبضه سلاح کمری از شهروندان سرقت می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ قاسم دستخال گفت: متهمان هنگام پرسه زنی با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در محدوده خیابان شریعتی توسط ماموران کلانتری ۱۲۴ قلهک شناسایی شدند و ماموران به آنان دستور ایست می‌دهند؛ ولی متهمان به سمت ماموران تیراندازی کردند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه با اقتدار و عکس العمل سریع ماموران، هر ۲ متهم دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به این پایگاه ارجاع شدند، ادامه داد: متهمان به ۲۵ فقره زورگیری از شهروندان با استفاده از موتورسیکلت های سرقتی اعتراف کردند.

دستخال خاطرنشان کرد: هر ۲ متهم سارق سابقه‌دار و چندین مرتبه بازداشت شدند؛ تحقیقات پلیسی برای شناسایی مال باختگان و کشف سایر جرائم احتمالی کماکان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار