استاندار تهران گفت: بیشترین تراکم جمعیت و بیشترین آمار سفر‌ها مربوط به استان تهران است این یعنی باید بر روی تهران تمرکز بیشتری داشته باشیم چرا که عدم مدیریت و کنترل تهران می‌تواند بر کل کشور تأثیر بگذارد و حتی موج ششم زودتر از پیشبینی‌ها کشور را درگیر خود کند.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ 25 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران با حضور محسن منصوری، استاندار تهران، علیرضا زالی، فرمانده مقابله با کرونا در استان تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

منصوری در این جلسه با تأکید بر مقابله فعال با کرونا، تصریح کرد: اگر فعالانه با این ویروس برخورد نکنیم باید منتظر موج ششم این بیماری در تهران باشیم.

وی با بیان اینکه اگر قرار است دست روی دست بگذاریم و بیماری کرونا خود را به ما تحمیل بکند دیگر نیازی به تشکیل این جلسات نیست، گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران طرحی عملیاتی آماده کرده‌اند البته آن طرحی که واقعا موثر بود و تمام آمارهای کرونایی را نزولی کرد طرح شهید سلیمانی بود.

استاندار تهران افزود: بیشترین تراکم جمعیت و بیشترین آمار سفرها مربوط به استان تهران است این یعنی باید بر روی تهران تمرکز بیشتری داشته باشیم چرا که عدم مدیریت و کنترل تهران می‌تواند بر کل کشور تأثیر بگذارد و حتی موج ششم زودتر از پیشبینی‌ها کشور را درگیر خود کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار