فرماندار گرمسار:
فرماندار گرمسار بابیان اینکه باید از فناوری اطلاعات در راستای تحقق شعار سال بهره برد، گغت: هدفمند شدن آی.سی.تی افزایش اشتغال را در شهرستان به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۴۰۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 16 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، داریوش طاهری پیش از ظهر یک شنبه در جلسه ای به منظور اهمیت حوزه فناوری و اطلاعات در ایجاد اشتغال جوانان با حضور مسعود میررضایی مدیرکل فناوری اطلاعات و فناوری استان سمنان به میزبانی فرمانداری گرمسار بابیان اینکه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به تولید و اشتغال می تواند علاوه بر کاهش آسیب های اجتماعی رونق اقتصادی را نیز به دنبال داشته باشد، افزود:در این بین حوزه فناوری اطلاعات با توجه به در دسترس بودن و نو بودن می تواند در این بین برای ایجاد اشتغال اثرگذار باشد.

فرمانداری گرمسار

وی ابراز داشت: با هدفمند شدن علوم حوزه دانش بنیان و آی. سی. تی گسترش خدمات در سطح جامعه به راحتی در دسترس مردم قرار خواهد گرفت و شاهد تحولات مطلوبی در حوزه اشتغال و رونق اقتصادی در جامعه خواهیم بود.

فرماندار گرمسار بابیان اینکه حوزه آی‌سی‌تی از بخش‌های بسیار مهم و تحول‌آفرین در حوزه اشتغال است، افزود: در شهرستان باوجود دانشگاه ها و موسسات عالی و ۲۴ هزار دانشجو این قابلیت وجود دارد تا بتوان با همکاری دستگاه های اجرایی زمینه خوبی برای اشتغال جوانان فراهم کرد.

طاهری با اشاره به چالش ها و معضلات بیکاری که گریبانگیر جامعه است، ابراز داشت: امروزه ریشه بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی در کشور را بیکاری و عدم اشتغال جوانان تشکیل می دهد که باید برای بزرگترین هدف یعنی جهاد اقتصادی به دنبال ایجاد کسب و کار و رونق اقتصادی برای جوانان و فارغ التحصیلان بود که خوشبختانه اثرات آن در ایجاد و شکوفایی بنگاه‌های اقتصادی کاملا مشهود است.

طاهری در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر بزرگترین چالش کشور، مشکلات اقتصادی است که همه تأکیدات رهبر معظم انقلاب و دولتتوجه به دغدغه های اقتصادی و معیشت مردم را شامل می شود که باید توجه داشت اقتصاد کشور را بخش خصوصی و بنگاه های اقتصادی رونق می دهند و دولت ها در این بین تنها نقش حمایتی دارند.

وی افزود: اگر زیر ساخت الکترونیک و فناوری به خوبی متحول شود مردم از خدمات عمومی بهتری بهره مند خواهند شد که باید از نیروی انسانی و پتانسیل دانشجویان با استعداد ایرانی در این حوزه استفاده شود تا از این طریق بتوان اشتغال مناسبی برای جوانان ایجاد کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار