فرماندار گرمسار خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،فرماندار شهرستان گرمسار گفت: قطار بین‌شهری تهران ـ گرمسار در سال 95 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۲۰۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 21 March 2016

داریوش طاهری امروز به بیان گزارشی از پروژه‌های عمرانی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: در سال 94 در بخش عمرانی پل شرقی، تعریض جاده شریف‌آباد به ایوانکی، بهسازی و جدول‌گذاری و آسفالت معابر در روستاها و سطح شهر انجام شد.

وی تصریح کرد: حدود 22 کیلومتر معابر داخل شهر و روستاهای اطراف گرمسار آسفالت شد و 90 درصد از این پروژه در سال 94 به اتمام رسید.

فرماندار شهرستان گرمسار در بخش آب، پروژه آب‌رسانی به شهر آلوئک را مهم‌ترین پروژه عنوان کرد و گفت: انتقال آب از تصفیه‌خانه به ایوانکی با پیشرفت 67 درصدی در سال 94 انجام شده است.

طاهری با بیان چند پروژه بهداشتی و درمانی اظهار داشت: بیمارستان 164 تختخوابی معتمدی، ساخت و افتتاح مرکز درمان‌بستر در ایوانکی و همچنین پوشش 90 درصدی مردم در بیمه سلامت از شاخص‌ترین فعالیت‌های حوزه بهداشت و درمان بوده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان معتمدی با پیگیری‌های مؤثر و سازنده غلامرضا کاتب، نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس و همچنین مسئولان در دولت تدبیر و امید و فرمانداری این شهرستان در سال 94 به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: اعتباری بالغ‌بر 50 میلیارد تومان هزینه‌ عمرانی و تجهیزات این بیمارستان شده است.

فرماندار گرمسار در ادامه با تأکید بر اینکه پروژه منطقه ویژه اقتصادی، ریل‌گذاری و مترو سه پروژه حساس و مهم در راستای توسعه اقتصادی، جمعیتی و فرهنگی شهرستان گرمسار است، بیان کرد: در سال 94 عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی آغاز شده است؛ ریل‌گذاری از تهران ـ ورامین ـ پیشوا و گرمسار در همین سال اجرا شده که حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: به‌زودی قطار بین‌شهری تهران ـ گرمسار در این شهرستان تردد خواهد کرد و در سال 95 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بیدآبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
قطار تهران مشهد که از گرمسار عبور میکنه ، با این
قطار چه فرقی داره؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار