نیروهای انقلابی بر وحدت متمرکز شوند

رئیس شورای وحدت استان سمنان گفت: اولین وظیفه نیرو‌های انقلابی این است که بر وحدت متمرکز شوند، نباید خودزنی کنیم. اگر بر وحدت متمرکز شویم، قطعاً نتیجه می‌گیریم و نتیجه، انتخاب یک نیروی ارزشی، انقلابی و مردمی است که نگاه همه به او مثبت است.
کد خبر: ۱۱۷۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۲ 08 June 2024

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین علی قدرتی امروز (۱۸ خرداد ماه) در جلسه هم‌اندیشی نیرو‌های انقلاب به میزبانی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه، اظهار کرد: امیدواریم نتایج خوبی در این نشست عاید نیرو‌های خوب و شایسته جریان انقلاب در مرکز استان و شهرستان‌های مهدیشهر و سرخه شود تا این حرکت به الگویی برای سایر شهرستان‌ها تبدیل شود.

وی ادامه داد: باید جبهه انقلاب اسلامی را در حوزه سمنان، مهدیشهر و سرخه راه‌اندازی کنیم و در صورت تحقق اهداف این طرح، آن را به کل استان تعمیم دهیم.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه در این شرایط خاص که شخصیت بزرگی را از دست داده‌ایم که به جرأت می‌توانم بگویم برخی خواص داخل کشور نیز می‌دانستند که ایشان اینقدر بزرگ هستند، افزود: خداوند بر ما منت گذاشت و سید بزرگواری را به ما داد، ولی قدر او به خوبی دانسته نشد و در حادثه اخیر، خداوند او را برگزیده و از ما گرفت و به افتخار شهادت نائل شد.

رئیس شورای وحدت استان سمنان بیان کرد: اخلاص و با مردم بودن آیت‌الله رئیسی بود که امروز او را تبدیل به این آیت‌الله رئیسی در نزد مردم کرده است و ما امروز باید توجه داشته باشیم که می‌خواهیم جایگزینی برای فردی به این بزرگی تعیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم تا انتخابات را دوقطبی نکنند، اظهار کرد: باید مراقب باشیم، زیرا بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی، جریان‌هایی به میدان آمدند و بعد جریان‌هایی دارند به میدان می‌آیند؛ اما همه مثل هم نیستند برخی دارند سبقت می‌گیرند و بسیار عجله دارند.

وی با بیان اینکه عده‌ای که می‌گفتند این دولت تمام شود و برود تا ما به کار خودمان برسیم، امروز وارد میدان شده‌اند، گفت: کسانی که انتخابات مجلس و خبرگان را تحریم کرده بودند، بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی به میدان آمده‌اند و امیدوارند صندلی ریاست جمهوری را تصاحب کنند.

رئیس شورای وحدت استان سمنان افزود: باید توجه کنیم شرایط به سمت دوقطبی نرود، زیرا هر جا دوقطبی شد جور دیگر جواب می‌گیریم، برخی حرکت‌های امروز در فضای مجازی به نفع جریان انقلاب نیست و برخلاف آنچه برخی تصور می‌کنند، این حرکت‌ها به ضرر جریان انقلاب است.

باید از دعوا‌ها در جبهه خودی جلوگیری کرد

وی با بیان اینکه حرکت‌های نسنجیده باعث باختن در عرصه انتخابات خواهد شد، تاکید کرد: مراقب باشیم نتیجه شهادت آیت‌الله رئیسی چیز دیگری نشود، یعنی دوستان شهید رئیسی به حاشیه بروند و عده‌ای دیگر به میدان بیایند که اصلاً ارتباطی با او نداشتند و دنبال اهداف او نبودند و حتی با اهداف او مخالف بودند.

قدرتی گفت: باید مراقب بود و ضمن مدیریت فضای درون جبهه انقلاب، از ایجاد دعوا‌ها در جبهه خودی جلوگیری کرد، زیرا اگر این دعوا‌ها ایجاد شود و بخواهد ادامه یابد، فضایی را که آیت‌الله رئیسی درست کرده است، باید دو دستی تقدیم دیگران کرد.

وی به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت بنیانگذار کبیره جمهوری اسلامی اشاره و تاکید کرد: سخنرانی مقام معظم رهبری بسیار مهم است و ما همه پیرو بیانات حضرت آقا هستیم و ملاک‌هایی که حضرت آقا تعیین می‌کنند، باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

او اظهار کرد: قطعاً همه نیرو‌های انقلابی استان پای کارند و در مسئله انتخابات همه ما در یک صف هستیم و باید با هوشمندی و برنامه‌ریزی دقیق انتخابات را مدیریت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار