برگزاری نخستین آیین تجلیل از سرآمدان، منتخبان و فعالان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان

در نخستین آیین تجلیل از سرآمدان، منتخبان و فعالان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان از اعضای هیات علمی که بر اساس مستندات مبتنی بر شاخص‌های مندرج در شیوه نامه، امتیازات لازم را کسب نمودند، تقدیر شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹ 05 June 2024

به گزارش تابناک سمنان؛ انتخاب عضو متقاضی سرآمدی فرهنگی براساس حوزه‌های اصلی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شامل همکاری اثربخش مدیریتی/ آموزشی/پژوهشی/ مشاوره‌ای عضو هیات علمی در مراکز و گروه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، نظام توسعه فردی، کنش گری فرهنگی در رشته‌ها و حوزه‌های تخصصی دانشگاه، ایجاد شبکه ها، پویش‌ها و رویداد‌های مساله محور فعال و اثربخش فرهنگی و اجتماعی، همسو با ارزش‌های فرهنگی و تمدنی انقلاب اسلامی و کنش گری فرهنگی – اجتماعی موثر خارج از دانشگاه در محیط بین الملل انجام شد.

در این رقابت ۱۴ دانشکده و ۳۸ عضو هیات علمی متقاضی سرآمدی فرهنگی شرکت کردند.

پرونده‌های حاوی مستندات فرهنگی و اجتماعی متقاضیان پس از بررسی و امتیازدهی به کمیسیون فرهنگی ماده یک ارسال و رای نهایی اعلام شد.

حجت الاسلام ذوالفقاری لقب مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این مراسم ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها را مبنای پویایی و تقویت دهنده روحیه امیدآفرینی، نشاط و هویت ملی و معنوی در بین جوانان برشمرد و با اشاره به سخنان گوهربار بنیانگذار انقلاب اسلامی، ارزش‌های فرهنگی را روح و معنای حقیقی یک ملت بیان نمود.

دکتر سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان بر پیوست نگاری فرهنگی برای طرح‌های کلان منطقه ای/ ملی تاکید کرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان نیز در این مراسم در مورد نحوه اعطای پایه تشویقی اعضای هیات علمی بر مبنای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و کسب رتبه در جشنواره‌های ملی رویش، حرکت، تیتر و مسابقات ورزشی، سراسری قرآن مجید و آثار هنری مطالبی بیان کرد.

همچنین دکتر غفاری خلیق، دبیر کمیته اجرایی این آیین از نحوه مشارکت اعضای هیات علمی در جشنواره بین المللی حرکت و ملی رویش و همکاری با انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی و حوزه‌های رقابتی آن گفت.

از دیگر بخش‌های این مراسم، تجلیل از خانواده معزز شهید والا مقام محمد خابوری، فعالان فرهنگی اعم از اعضای هیات علمی و یاوران علمی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار