رقابت ۶۲۰ دانش‌آموز استان سمنان در مسابقات ورزشی

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان سمنان از رقابت ۶۲۰ دانش‌آموز دوره اول متوسطه در مسابقات ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱ 28 May 2024

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا حسینی از برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر و دختر دوره اول متوسطه این استان با مشارکت هیأت ورزش دانش‌آموزی شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: ۶۲۰ دانش‌آموز دوره اول متوسطه مناطق و شهرستان‌های استان در مدت سه روز، در هشت رشته ورزشی فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، دوومیدانی، شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون در شاهرود به رقابت با یک‌دیگر پرداختند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را علاوه بر ایجاد روحیه شادی و نشاط در دانش‌آموزان، تعلیم و تربیت دانست و اظهار کرد: این مسابقات فرصت مناسبی است تا دانش‌آموزان در کنار انجام حرکات ورزشی، رفتار‌های صحیح اجتماعی را فراگیرند.

حسینی ادامه داد: در راستای اهداف سند تحول بنیادین و موضوع تنوع‌بخشی به محیط‌های تربیتی و یادگیری، یکی از نمود‌های عینی این محیط‌ها، برگزاری مسابقه‌ها، جشنواره‌ها و المپیاد‌های ورزشی است که با اجرای این مسابقات شاهد نشاط، شادابی و سلامتی دانش‌آموزان هستیم و با استعدادیابی به شناسایی و شکوفایی استعداد‌های نهفته دانش‌آموزان می‌پردازیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: در پایان این دوره از مسابقات، تیم سمنان در رشته‌های بسکتبال و والیبال و تیم شاهرود در رشته فوتسال و هندبال قهرمان شد.

وی همچنین اظهار کرد: در بدمینتون و تنیس روی میز، دانش‌آموزان شاهرود و در رشته شطرنج، دانش‌آموزان سمنان به‌عنوان تیم‌های برتر شناخته شدند و در رشته‌های دوومیدانی نیز دانش‌آموزان سرخه، سمنان و شاهرود صاحب عناوین برتر شدند.

حسینی افزود: دانش‌آموزان از مسابقات درون‌مدرسه‌ای به مسابقات بین شهری و سپس استانی و کشوری راه پیدا می‌کنند که وجود انگیزه مثبت در آن‌ها برای شرکت در این مسابقات بسیار امیدوارکننده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار