۵۵۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق در گرمسار و آرادان کشف شد

۵۵۰ سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از کشف ۵۵۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق در سه واحد تولیدی در شهرستان‌های گرمسار و آرادان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 17 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدمجید نجاتی، سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۵۵۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق در سه واحد تولیدی در شهرستان‌های گرمسار و آرادان کشف شد.

وی گفت: تشدید نظارت‌ها توسط بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی در حوزه نظارت بر کارخانجات و واحد‌های تولیدی در شهریورماه منجر به کشف ۲۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق در سه واحد تولیدی صنعتی در شهرستان‌های گرمسار و آرادان شد.

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: طی رصد انجام‌شده توسط بازرسان مدیریت و بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی این سازمان با حضور کارشناسان واحد‌های تخصصی سازمان و پلیس امنیت اقتصادی از واحد‌های تولیدی صنعتی در شهرستان‌های گرمسار و آرادان مشاهده شد که واحد‌های تولیدی صنعتی اقدام به خرید و استفاده از کود‌های شیمیایی دولتی در زمینه استفاده از آن به‌عنوان مواد اولیه در تولید کود‌های آزاد کرده‌اند.

نجاتی با بیان اینکه کود‌های شیمیایی کشف‌شده طی هماهنگی با قاضی ضبط و توقیف شد، خاطرنشان کرد: پرونده تخلف این واحد‌های تولیدی صنعتی در زمینه قاچاق کود‌های شیمیایی برای مقام تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار