محدودیت تردد در بخشی از جاده مشهد- تهران

محدودیت تردد در بخشی از جاده مشهد- تهران اعمال می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳ 16 September 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، بر اساس اطلاعات دریافتی از اداره مدیریت راه‌های استان سمنان و مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت تردد در بخشی از جاده مشهد- تهران اعمال می‌شود.

بر پایه این خبر، محور عباس‌آباد میامی تا تهران در لاین شمالی دارای محدودیت تردد خواهد بود.

تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین شامل کامیون و تریلر (به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی و ناوگان ترانزیتی) از ساعت ۱۴ روز شنبه، ۲۵ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه، ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۲ از محور فوق ممنوع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ با همکاری نیرو‌های خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محور‌ها و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هم‌وطنان مسافر اقدام می‌شود.

کنترل عبور و مرور در محور‌های مواصلاتی استان سمنان با استفاده از سیستم‌های هوشمند ITS از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان انجام می‌شود.

سالانه دست‌کم ۱۵ میلیون مسافر و گردشگر از محور‌های ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند. حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از مردم خواست تا قبل از سفر برای اطلاع از وضع جاده‌ها به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار