امام جمعه میامی:
امام جمعه میامی با اشاره به اینکه ایران تلاش‌های موفقی در زمینه تهیه واکسن کرونا دارد، گفت: توان دانشمندان ایرانی همواره ثابت کرده که ملت ایران بر قله افتخار قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 12 February 2021

ایران تلاش‌های موفقی در زمینه تهیه واکسن کرونا داشته است

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع، با بیان اینکه ایران تلاش‌های موفقی در زمینه تهیه واکسن کرونا دارد، تاکید کرد: این امر نشان می‌دهد که ما بر توان داخلی‌مان تکیه کرده و با داشته‌ها و ظرفیت‌های جوانان انقلابی و دانشمندان بومی مان در فکر فتح قله‌های افتخار هستیم.

وی با تشکر از آغاز واکسیناسیون مردم در زمینه کرونا، بیان کرد: نکته مهم در زمینه واکسیناسیون علیه کرونا این است که می‌بایست نظر و راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه میامی با بیان اینکه مطالبه ایران از بازگشت آمریکا به برجام رفع کامل تحریم‌ها، محسوب می‌شود، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند، آمریکا می‌بایست در عمل و به صورت یکجا تمام تحریم‌ها را برداشته و این امر مورد راستی آزمایی قرار گیرد.

صفایی پور با بیان اینکه آمریکا هیچ راهی به جز لغو فوری تحریم‌های ظالمانه ندارد، تاکید کرد: آمریکا سال‌ها است که در یک خطای محاسباتی قرار داشته و آن هم عدم داشتن درک درست از توان ملت ایران همیشه ایستاده ایران اسلامی است همچنین این کشور می‌داند که جمهوری اسلامی ایران از حقوق خود کوتاه نخواهد آمد.

وی با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به عراق و سفر رئیس مجلس به روسیه، گفت: این سفرها به دلیل داشتن نقش حیاتی ایران در معادلات منطقه‌ای بسیار مسئله مهمی محسوب می‌شوند و نشان می‌دهند که ایران اسلامی دارای چه جایگاه بزرگی در منطقه است.

امام جمعه میامی با بیان اینکه سفر آیت الله رئیسی به عراق در زمینه وحدت بین ایران و آن کشور، به مثابه یک شریک راهبردی در این موقعیت حساس ضرورت دارد و همچنین سفر قالیباف به روسیه نیز دارای اهمیتی بسزا به خصوص درباره پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار