علی رغم اغاز واکسیناسیون ؛
تابناک سمنان: آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: علی‌رغم تزریق واکسن کرونا در سراسر کشور و استان، همچنان مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 11 February 2021

Image result for شاهچراغی سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: پس از آغاز طرح واکسیناسیون کرونا در این شهرستان، تزریق این واکسن می‌تواند در پیشگیری از بیماری مؤثر باشد و خوشبختانه نگاه متخصصان امر مثبت است.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشت الزامی است، ابراز کرد: همه ما در قبال کرونا یک وظیفه شخصی شامل بهداشت فردی و… داریم و یک رسالت همگانی عمومی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه، عدم مشارکت در تجمعات و… است که مردم می‌بایست به آن تاکید داشته باشند.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی با بیان اینکه نکته مهمی که کادر درمانی نباید از آن غافل شود این است که واکسن به خودی خود جامعه را از بیماری مصون نمی‌کند، ابراز کرد: باید به مردم یادآور شد که حتی در صورت تزریق واکسن هم همچنان مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

آیت الله شاهچراغی از تلاش کادر درمان نیز تقدیر کرد و گفت: با همکاری مردم، مسئولان و کادر درمانی شاهد ریشه کن شدن کرونا خواهیم بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار