طی مراسمی؛
به گزارش تابناک سمنان: مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و کنونی سپاه ناحیه میامی با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در میامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 04 December 2019

نتیجه تصویری برای سرهنگ کشاورزیان استان سمنان

 

آئین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و کنونی سپاه ناحیه میامی صبح چهارشنبه در حالی در سپاه میامی برگزار شد که طی حکمی از سوی فرمانده سپاه استان سمنان سرهنگ کشاورزیان به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه میامی انتخاب شد.

سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این مراسم ضمن اشاره به خدمت‌رسانی شایسته در نظام جمهوری اسلامی، گفت: سپاه همواره در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی توانسته منشأ خدمت به مردم باشد.

سرهنگ حمید دامغانی همچنین در رکاب ولایت بودن و تدین را از ویژگی‌های سپاهیان دانست و تصریح کرد: سپاه در تمام بزنگاه‌های ایران اسلامی کنار انقلاب بوده است.

دامغانی در ادامه به داشته‌های میامی نیز اشاره کرد و افزود: این شهرستان دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه جوانان، بسیجیان، نیروی مستعد و جوانان خوش‌فکر است که باید از آن‌ها در امر توسعه فرهنگی و اجتماعی بهره برد.

در این مراسم همچنین از خدمات سرهنگ فلاحتی که هفت سال فرمانده سپاه ناحیه میامی بود و به‌افتخار بازنشستگی نائل آمد، تقدیر شد.

سرهنگ کشاورزیان پیش‌ازاین مسئولیت جانشینی سپاه ناحیه میامی را عهده‌دار بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار