شهرآورد اصفهان از نگاهی دیگر...

یک دربی تمام عیار!

تابناک: دربی پنجاه و سوم اصفهان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و حاصلی به جز یک امتیاز برای هر دو تیم نداشت اما تماشاگران از بازی خوبی که صورت گرفت لذت بردند و به نوعی می توان گفت پیروز این دربی تماشاگران بودند.
کد خبر: ۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴ 22 February 2015

به گزارش تابناک اصفهان، پس از به صدا در آمدن سوت پایان دربی پنجاه و سوم فوتبال اصفهان بین تیم های سپاهان و ذوب آهن، حرف زیادی از این بازی به پیش نیامد در صورتی که کیفیت و شرایط موجود در بازی از خیلی از دربی های سال های اخیر کشور بالاتر بود، اما با وجود این مسائل مورد بی محلی و بی توجهی رسانه های کشوری قرار گرفت به گونه ای که بعد از این مسابقه همه تیترها، مصاحبه ها و صفحه های یک روزنامه ها و خبرگزاری ها به سمت وضعیت پرسپولیس و شرایط درخشان و برانکو رفت، حتی صداو سیما نیز با وجود کیفیت مناسب این بازی، پخش این مسابقه را به شبکه ورزش سپرد و بازی بی کیفیت و کسل کننده استقلال، گسترش فولاد را از شبکه سوم سیما پخش کرد.


علی رقم این عملکرد رسانه ها مردم به خوبی از این مسابقه اسقبال کردند و پس از مدت ها حدود 7 هزار تماشاگر برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه فولادشهر آمده بودند. از سوی دیگر از چند روز پیش از این مسابقه نیز مردم کوچه و بازار در سطح شهربرای یکدیگر کری خوانی می کردند.


دربی پنجاه و سوم اصفهان نه تنها سودی برای هر دو تیم نداشت بلکه برای آن ها بی ضرر نیز نبود، چرا که هر دو تیم 2 بازیکن مهم خود را به دلیل اخراج از دست دادند.


رحمان احمدی،دروازه بان سپاهان و ابوالقاسم دهنوی بازیکن ذوب آهن در این مسابقه اخراج شدند و از همین رو نمی توانند در بازی آینده تیمشان را همراهی کنند.



باران و طوفان موجود در بازی شرایط بازی را تغیر داد و بر روی کیفیت بازی تأثیر گذاشت. تعدادی از تماشاگران نیز با وجود این شرایط سکوها را ترک کردند.


هر دو تیم در این مسابقه برای پیروزی به میدان آمده بودند و این مسئله به خوبی در تمام دقایق بازی قابل مشاهده بود به نوعی که سپاهان با 3 مهاجم و ذوب آهن با 2 مهاجم بازی می کرد.


کارشناسان، بازیکنان، مربیان و از همه مهم تر مردم، پس از این بازی تأکید داشتند این شهرآورد از دربی تهران جذاب تر بود.

محمد رضا خلعتبری با بیان این مطلب گفت: دربی تهران شرایط بهتری داشت، اما داربی اصفهان معمولاً گل‌های بیشتری دارد و جذاب‌تر است. من هم دوست داشتم در این بازی گل بزنم که موفق شدم. سپاهان روز به روز بهتر خواهد شد و بدون شك يكي از مدعيان اصلي قهرماني هستيم.


یحیی گل محمدی در همین ضمینه یادآور شد: من دو دربی را در اصفهان تجربه کرده‌ام که از نظر کیفیت نسبت به دربی تهران از سطح بالایی برخوردار بودند و باید به بازیکنان دو تیم به خاطر عملکرد خوب‌شان تبریک بگویم.


با وجود همه این موضوعات و کیفیت بالای این بازی مردم شاید تنها پیروز این مسابقه بودند چرا که پس از مدت ها یک شهرآورد به تمام معنا را دیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار