فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

پیروزی جبهه مقاومت مصداق بارز ولایت‌مداری بود

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق مصداق بارز ولایت‌مداری بوده و در دفاع مقدس رزمندگان ما از این شاخصه اصلی که ولایت‌مداری است، استفاده کرده و پیروز شدند.
کد خبر: ۵۲۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴ 24 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حیدری عصر امروز در جمع بسیجیان شهر الوند اظهار داشت: یکی از خصوصیات بسیجیان ولایت‌پذیری است ما با همین تفکر بسیجی توانستیم در منطقه و جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم و در مقابل استکبار جهانی بایستیم.

وی افزود: پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق مصداق بارز ولایت‌مداری بوده و در دفاع مقدس رزمندگان ما از این شاخصه اصلی که ولایت‌مداری است، استفاده کرده و پیروز شدند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: دیگر خصوصیات یک بسیجی اخلاص در عمل اوست و یک بسیجی همه کارها و عملش برای رضای خدا انجام می‌دهد.

حیدری ادامه داد: اگر یاد خدا در کارها نباشد، قطع به یقین آسیب‌های جدی به مأموریت‌های ما وارد می‌شود.

این مسؤول یکی از راه‌های جذب در بسیج را اخلاق خوب دانست و عنوان کرد: در مأموریت‌های بسیج با اخلاق و حسن خلق در بدنه جامعه، می‌توان مردم را جذب بسیج کرد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به خطر افتادن منافع آمریکا در منطقه و به ویژه ایران اسلامی، آمریکا کمر همت بسته بود تا انقلاب را از بین ببرد و بسیج در همان روزها سازماندهی شد و نقش خود را ایفا کرد.

حیدری یادآور شد: وظیفه اصلی بسیج حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب بود که بعد از پیروزی انقلاب، بسیج با 300 گردان به کمک نیروهای نظامی و انتظامی درآمد.

وی بیان کرد: بسیج نه تنها در بحث نظامی بلکه در بحث سازندگی وارد عمل شد و بعد از هشت سال جنگ تحمیلی، خانه‌هایی که بر اثر بمب‌باران ویران شده بود، بازسازی کرد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز مطرح کرد: امروز دشمن تمام انرژی خود را گذاشته است تا با اقتصاد به کشور صدمه بزند که نخبگان بسیجی در بحث اقتصاد وارد شدند و قرارگاه‌های سازندگی در تمام استان‌ها و شهرستان‌ها سازماندهی شد؛ در این زمینه بسیج و سپاه فعالیت‌های ویژه‌ای دارد.

حیدری با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت تصریح کرد: این جنگ به نوعی جنگ جهانی سوم بود چون دشمن با تمام توان مالی با تمام زر و زور درصدد بود به محور مقاومت و انقلاب اسلامی ضربه بزند.

این مسؤول ادامه داد: اگر داعشی‌ها سوریه و عراق را می‌گرفتند قطع به یقین هدف بعدی آن‌ها ایران بود که در این زمینه ما مدیون شهدای مدافع حرم و خانواده شهدا هستیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز اذعان کرد: شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی مختلف با برنامه‌ریزی سعی در آسیب رساندن به مذهب، اسلام و فرهنگ حسینی و عاشورایی ما داشتند که به برکت خون شهدا و بسیجیان نقشه‌های شوم آن‌ها نقش بر آب شد.

گفتنی است در پایان از دو جانباز مدافع حرم شهرستان البرز تقدیر به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار