نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: انتخابات مهم‌ترین عرصه تصمیم‌گیری مردم برای تعیین سرنوشت خودشان در جامعه است.
کد خبر: ۴۲۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 17 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، بسیجیان و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سمنان نشست مشترک حلقه‌های تعالی بسیج برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری نماینده ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این نشست با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) در ضرورت شناخت امام زمان (عج) اظهار کرد: اگر کسی بدون شناخت امام عصرش از دنیا برود، گویا از اسلام واقعی و اصیل بی‌بهره بوده و به مرگ جاهلیت مرده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، حکومت جهانی مهدوی را با وجود انسان‌هایی صالح امکان‌پذیر دانست و بیان کرد: حضور انسان‌هایی صالح و مخلص در عرصه مدیریتی، موجب توسعه جامعه مهدوی می‌‌شود.

قندهاری خدمت‌رسانی به مردم را مهم‌ترین وظیفه دولتمردان دانست و برق‌رسانی به نقاط دور و نزدیک کشور را فعالیتی ارزشمند و ماندگار در راستای خدمت به خلق عنوان کرد.

وی گفت: امروز همه فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به انرژی الکتریکی گره خورده است که ارائه برقی مطمئن و مستمر به مردم، توسط مجموعه صنعت برق بیانگر ارزش و اهمیت تلاش کارکنان این مجموعه است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از انتخابات به‌عنوان مهم‌ترین عرصه حضور مردم درصحنه تصمیم‌گیری برای سرنوشت خویش در جامعه نام برد و افزود: هم‌زمان با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب، مدل حاکمیتی نظام با رأی و اراده مردم و به شکل جدیدی در قالب رفراندوم متبلور شد.

قندهاری شکل‌گیری جمهوری اسلامی را نشان‌دهنده اهمیت اراده و تصمیم مردم این سرزمین در تعیین سرنوشت خود دانست و افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در تمام عرصه انتخابات این مردم بودند که با حضور پرشور خود توانستند سرنوشت خود را تعیین کنند.

وی در زمینه باید و نبایدهای انتخاباتی و شرایط کاندیداهای ریاست جمهوری و همچنین تلاش برای حضور گسترده و حداکثری آحاد مردم در انتخابات نکاتی را بیان کرد.

این نشست به‌منظور افزایش معرفت و بصیرت بسیجیان و ایجاد شورونشاط انتخاباتی برگزار شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار