رئیس صنعت، معدن و تجارت سمنان تاکید کرد:
به گزارش تابناک سمنان، رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان سمنان بر ضرورت بروز رسانی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی و معدنی تأکید کرد.
کد خبر: ۴۲۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 16 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، بهروز اسودی در اولین کمیته تخصصی پدافند غیر عامل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان که با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و نمایندگان دستگاه‌های عضو برگزار شد اظهار کرد: به‌منظور صیانت از نیروی انسانی و منابع مادی ،بروز رسانی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی و معدنی استان بسیار ضروری است.

وی با اشاره به تقویتHSEEسازمان در بحث پدافند غیر عامل ،تاکید کرد: با نهادینه‌سازی مبحث پدافند غیر عامل در بین واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی استان و برگزاری دوره های آموزش ایمنی برای کارگران می‌توان از وقوع حوادث در بخش‌های صنعت ، معدن و تجارت پیشگیری کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کارگروه تخصصی صنعت،معدن و تجارت در پدافند غیرعامل تصریح کرد: افزایش آمادگی در مقابله با تهدیدات احتمالی ،افزایش توان مقابله در حوزه آرد و نان ،پیشگیری از بروز مشکلات کاری و آشنایی با مبحث پدافند غیر عامل در زمینه‌های زیستی از مهمترین اقدامات این کار گروه در سال گذشته بوده است.

اسودی فرهنگ سازی و برگزاری دوره‌های آموزشی ،برگزاری رزمایش های مختلف و شناسایی ،رصد و پایش تهیدات و آسیب پذیری‌های حوزه کاری را از عمده ترین برنامه‌های کارگروه تخصصی صنعت ،معدن و تجارت در سال جاری عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار