امام جمعه دامغان گفت: استاندار سمنان در سفر به این شهرستان نشان داد روحیه جهادی و انقلابی دارد که برای این انتصاب شایسته قدردان دولت سیزدهم هستیم.
کد خبر: ۹۹۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ 08 October 2021

امام جمعه دامغان:انتخاب استاندار جهادی سمنان ازسوی دولت قابل تقدیر است

 

به‌ گزارش تابناک سمنان حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی(ره) دامغان برگزار شد، افزود: سفر سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان به دامغان و بازدید از طرح های صنعتی و بهداشتی، نشان از روحیه جهادی وی دارد و در قالب این سفر تصمیم های خوبی گرفته شد. 

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم این سفر، شنیدن دغدغه های حوزه بهداشت و درمان مردم دامغان بود که استاندار پس از شنیدن مشکلات مردمی، ضمن حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان و بازدید از روند ایجاد بیمارستان ۵۰ تختخوابی برادران رضایی، بر شروع کار این واحد درمانی تاکید کرد.

رستمیان به بیانات ویدئو کنفرانسی رهبر معظم انقلاب در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: بدون شک جمهوری اسلامی ایران، دنیای اسلام و مکتب شیعه از نعمت رهبری آیت الله خامنه‌ای برخوردار است و در این نشست به امنیت مستقل و اقتدار ایران تاکید شد. 

وی اظهار داشت: نیروهای بسیج، سپاه و ارتش به عنوان نیروهای مسلح قدرتمند، امنیت را برای جامعه ایجاد می‌کنند و امنیت امروز متکی به توان داخلی است.

رستمیان اضافه کرد: ایران اسلامی از لحاظ تجهیزات نظامی جزو چند کشور برتر دنیا است، این تجهیزات بازدارنده است تا دشمن به اقدام علیه ایران فکر نکند، چرا که نیروهای نظامی و جامعه مومن، معتقد و پای کار انقلاب هستند و جلوی تجاوزگران ایستادگی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر، ورزشکاران و مدال آوران در عین تلاش بدخواهان برای تحریم ورزش ایران، افتخار آفریدند که ضمن ایجاد غرور ملی، با انجام سجده شکر و ترویج حجاب فاطمی نشان دادند که امروز ارزش ها در ورزش به نمایش گذاشته می‌شود.

امام جمعه دامغان ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول، گفت: ۲ ماه عزاداری محرم و صفر به پایان رسید که طبق فلسفه عزاداری این ایام، باید تغییر کرده باشیم. 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار