امام جمعه میامی:
امام جمعه میامی گفت: اخراج آمریکا از تمام منطقه در واقع گفتمان تمام نیروهای مسلح و همچنین محور مقاومت در سطح منطقه محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۹۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 08 October 2021

اخراج آمریکا از منطقه گفتمان محور مقاومت است

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر درباره تحولات منطقه‌ای، بیان کرد: آمریکا باید از همه منطقه اخراج شود و این موضوع گفتمان تمام نیروهای مسلح و همچنین محور مقاومت محسوب می‌شود.

وی در دیگر بخش از سخنان خود با اشاره به بازگشت اعتماد و امید در جامعه افزود: هماهنگی و هم افزایی قوای سه‌گانه در پیشگیری از وقوع فساد اقدام ضریح واکسیناسیون ترخیص کالاها از گمرک همچنین سفرهای استانی و حضور میدانی رئیس‌جمهور سبب افزایش اعتماد و امید در جامعه شده است.

امام جمعه میامی همچنین گفت: افزایش تولید و صادرات در سایه تقویت روابط با همسایگان در زمره اولویت‌های دولت سیزدهم محسوب می‌شود که سبب شده امید افزایی در کشور بیش از گذشته و رقم بخورد.

صفایی پور وقف را به عنوان باقیات و صالحات و همچنین موجب رستگاری جامعه و صیانت از آن دانست و افزود: نظارت مستمر بر موقوفات و اجرای درست نیت واقفان همچنین به روز رسانی آنها موجب اشاعه فرهنگ وقف و اعتماد افزایی در این حوزه می‌شود لذا رسالت اوقاف در این زمینه حساس و مهم است.

وی گفت: از اولویت‌های مهم همکاری امام جمعه حفظ وحدت و انسجام در جامعه و همچنین تقویت قرارگاه فرهنگی و معنوی در سایه پیگیری مطالبات مردم و ارائه گزارش مشکلات به مسئولان در راستای رفع آن‌ها است امام جمعه البته قدرت اجرایی ندارد اما سعی می‌کند پیگیر مطالبات مردم باشد که یکی از این مطالبات استفاده از جوانان برای رفع مشکلات در میامی است که می‌بایست مدنظر مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه میامی ارتقای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را یکی از مطالبات مردم دانست و ابراز کرد: این نهاد در راستای شکوفایی استعدادهای نوجوانان و آینده نقش حیاتی دارد در نتیجه می‌بایست ارزش‌ها و تعلیم و تربیت اسلامی در این مجموعه لحاظ گردد.

صفایی پور به ضرورت سلامت تغذیه و دام نیز اشاره کرد و گفت: از دامپزشکی می‌خوانیم تا در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های حوزه دام و طیور که با غذای انسان سر و کار دارد همچون گذشته اقدامات لازم را در سطح شهرستان میامی صورت دهد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار