نماینده دامغان در مجلس تاکید کرد.
نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی راه اندازی بیمارستان ۵۰ تختخوابی برادران رضایی را مهمترین مطالبه جدی مردم دامغان دانست و گفت: علوم پزشکی سمنان این مطالبه را جامه عمل بپوشاند.
کد خبر: ۹۹۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 08 October 2021
راه‌اندازی بیمارستان ۵۰ تختخوابی دامغان مطالبه عمومی
 
به گزارش تابناک سمنان علی اکبر علیزاده برمی با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان دامغان بیان کرد: به دنبال وقوع چند پیک کرونا در سال گذشته که هربار منجر به تکمیل ظرفیت بخش عمده تنها بیمارستان دامغان و اشغال قریب به اتفاق تخت‌های بیمارستانی توسط بیماران کرونایی می‌شد و مشکلاتی را برای مردم پدید می‌آورد.

وی افزود: با پیگیری و موافقت رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان و استاندار سابق این مژده به مردم دامغان داده شد که بیمارستان رضایی با ۵۰ تخت در آغاز به کار دولت رئیسی به عنوان مرکز دوم درمانی دامغان به‌سرعت تجهیز و افتتاح شود، اما تاکنون این امر میسر نشده است.

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه ایجاد بیمارستان دوم در دامغان به واسطه حجم بیمار و همچنین فقدان بیمارستان دوم در این شهرستان یک الزام و مطالبه عمومی است، تاکید کرد: درخواست پیگیری استاندار در خصوص راه اندازی بیمارستان ۵۰ تختخوابی بیمارستان رضایی را داریم تا بتوانیم بخشی از مشکلات را رفع کنیم.

علیزاده برمی بیان کرد: وجود یک بیمارستان در دوران بیماری کرونا متأسفانه مشکلات عدیده را برای مردم شهرستان دامغان پدید آورد چرا که امکان تفکیک بیماران کرونایی از غیر کرونایی وجود نداشت.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار