بازگشت از لبه خواب و خیال و رویاپردازی
پشت به یک زمینه آبی ساده،رشید مظاهری با قراردادی که با یک جلد گالینگور محافظت می‌شد عکس تمدیدش با استقلال را گرفت.
کد خبر: ۹۹۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ 07 October 2021

به گزارش تابناک سمنان بازگشت دروازه‌بانی که در طول نیم فصل دوم گذشته لیگ برتر یکی از ناراضی های استقلال بود و بارها نسبت به شرایط مالی ناراحتی اش را علنی کرد و البته با نرفتن به اردوی دوبی قبل از دیدار با الهلال عربستان یکی از خبرسازترین های تیم آبی پوش تهرانی تبدیل شد، اتفاق مهمی در حوزه استقلال محسوب می‌شود.


رشید مظاهری امروز بعد از تمدید دو ساله قراردادش با استقلال با چهره ای که برخلاف ماه های گذشته اثری از ناراحتی و عصبانیت روی آن نبود، از محبت فرهاد مجیدی و مصطفی آجورلو برای برگرداندنش به تیم صحبت کرد.حرفهای او امروز هیچ نشانی از شکایت و گله نداشت و برخلاف گذشته که هربار از باشگاه و جلسه با مدیران باشگاه بیرون می‌آمد، لب به اعتراض و طعنه زدن می‌گشود، به خبرنگاران انگشت استامپ خورده‌اش را نشان داد. به معنای اینکه این دفعه طوری با او مذاکره شده که رشید برای نشان دادن حسن نیت بدون اطوار قبلی و به قول خودش در پنج دقیقه تمدید را رسمی کند.


این اتفاق پس از آن رخ داد که مظاهری به تمرین استقلال بازگشته و با دو گلر دیگر به کار مشغول است. یک فرصت جدید در پی مذاکراتی که منجر به انتشار یک پست اینستاگرامی برای نشان دادن پشیمانی شد.وقتی که او پایش را روی زمین گذاشته و از خواب و خیال انتقال به اروپا یا سپاهان بیرون آمده و راستش بهترین موقعیت برای او همین بازگشت به تیمی بود که بعد از شروعی عالی در آن،به تندی از ارتفاعش فرو افتاد . درحالیکه در انتهای فصلی پر از اختلاف و مصاحبه ،با از دست دادن جایگاه ملی،اعتبار خود درمیان هواداران را هم با خودداری از همراهی تیم در سفر امارات از دست داد .

 

 
 

این‌بار فرهاد مجیدی بود که پا روی تصمیم اولیه خود گذاشت.او که همواره سعی کرده روابط صمیمانه‌ای با بازیکنانش داشته باشد، با اینکه از ترک اردوی تیم و نرفتن به دوبی توسط مظاهری بسیارعصبانی بود و وقتی  بحث بازگشت رشید مطرح شد، مخالفتش را به طور قطع اعلام کرده بود رفته رفته با وساطت اطرافیان و پالس های مثبت رشید نرم‌تر شد و در نهایت اجازه بازگشت را صادر کرد.


با توجه به اتفاقات ماه‌های گذشته حالا که آرامش نسبی بر استقلال حاکم شده، مظاهری نیز علاقه‌مند است از فرصت بزرگی که مجیدی با وساطت مصطفی آجورلو و بعضی دوستان مشترک در اختیارش گذاشته به نحو احسن استفاده کند. البته که مظاهری کار سختی برای بازگشت به ترکیب استقلال خواهد داشت‌. با توجه به اینکه سیدحسین حسینی در حضور مجدد در ترکیب آبی‌ها عملکرد نسبتا خوبی داشت و توانست اعتماد فرهاد مجیدی را دوباره جلب کند، قطعا رشید برای آنکه جایگاه قبلی اش را به دست آورد، ابتدا باید با تمرین سخت دوری بلند مدتش از تمرینات را جبران کند و بعد در رقابت با سیدحسین حسینی،شماره یک را از او بگیرد.

 


چیزی که مشخص است تکرار تجربه حضور دو دروازه بان آماده و مطرح در استقلال است. اتفاقی که شاید اگر علیرضا رضایی جوان از استقلال نرود، یک رقابت سه جانبه را شکل بدهد. سه دروازه‌بانی که باید خود را برای هر موقعیتی آماده کنند؛چه بازی و چه سکو و چه بیرون ماندن از فهرست.هرچه که هست در وضعیت جدید استقلال احتمالا هیچ اخم و گربه‌رقصانی‌ای تحمل نخواهد شد!

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار