حاکم دبی برای کسب حضانت فرزندان دستور داده است تلفن همسر سابقش و وکلای او هک شود.
کد خبر: ۹۹۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ 07 October 2021

حاکم  دبی دستور فوری صادر کرد

 

 

به گزارش تابناک سمنان رویترز، محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی از مدیران نرم افزار جاسوسی "پگاسوس"، یک نرم افزار طراحی شده توسط یک شرکت صهیونیستی خواسته تلفن‌های همراه حیا بنت الحسین، همسر سابق وی و خواهر ناتنی پادشاه اردن و نیز تلفن برخی از نزدیکان و افرادی که با وی در ارتباط هستند را هک کنند.

گفته می‌شود برخی از افرادی که با حاکم دبی در ارتباط هستند به دستور وی عمارتی در نزدیکی خانه همسر سابق محمد بن راشد در انگلیس خریداری کردند تا از این طریق بتوانند او را تهدید و یا تحت فشار قرار دهند.

طبق آخرین حکم دادگاه انگلیس که حدود ۱۹ ماه پیش صادر شد، حاکم دبی به بدرفتاری، ربایش و حبس دو دختر خود محکوم شده است. اندرو مک فارلین، قاضی دادگاه انگلیس در اظهاراتی در این باره گفت: یافته‌ها نشان می‌دهد که حاکم دبی از اعتماد و قدرت خود در برخورد با اعضای نزدیک خانواده اش سوءاستفاده کرده است.

حاکم دبی، اما به حکم دادگاه انگلیس اعتراض کرده و گفته این سخنان اتهامی بی اساس است. وی در بیانیه‌ای اعلام کرد همواره تمامی اتهامات وارده به خودش در رابطه با برخورد با اعضای خانواده اش را رد کرده و باز هم در صورت لزوم همین روند را ادامه خواهد داد.

حیا بنت الحسین، همسر ۴۷ ساله حاکم دبی از زمان فرار به انگلیس حضانت فرزندانش را برعهده گرفته است که محمد بن راشد آل مکتوم درصدد بازگرداندن دختران خود به امارات است. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار