استاندار سمنان:
استاندار سمنان بابیان اینکه دامغان در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های بسیاری دارد که می‌بایست احصا و در چرخه تولید قرار گیرند، گفت: رفع دغدغه پسته کاران دامغانی در اولویت است.
کد خبر: ۹۹۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ 06 October 2021

رفع دغدغه پسته کاران دامغانی در اولویت است

به گزارش  تابناک سمنان سید محمد رضا هاشمی صبح چهارشنبه در دیدار با امام جمعه دامغان به میزبانی دفتر ایشان ضمن بیان اینکه دامغان یکی از قطب تولید پسته‌ی استان و کشور محسوب می‌شود، ابراز داشت: باید کوشید تا دغدغه‌های کشاورزان و باغداران این حوزه برطرف شود که رفع دغدغه پسته کاران دامغانی در اولویت است.

وی بابیان اینکه دامغان در حوزه‌های مختلف گردشگری، کشاورزی و غیره دارای توانمندی‌های فراوان است، افزود: می‌بایست این ظرفیت‌ها احصا و در چرخه تولید قرار گیرند تا بتوانند در اقتصاد استان سمنان و کشور اثرگذار باشد.

استاندار سمنان بابیان اینکه مشکلات شهرستانی و دغدغه‌های مطرح‌شده توسط مردم طی کمیته‌ای بعد از هر سفر شهرستانی بررسی و رفع می‌شود، ابراز داشت: امروز خدمت به مردم بالاترین نعمت است و بزرگ‌ترین توفیق مسئولان می‌بایست در راستای تکریم مردم باشد.

هاشمی ضمن بیان اینکه با همکاری، وحدت و همدلی مردم و مسئولان درراه رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد، تصریح کرد: می‌کوشیم تا یک روز از هر هفته را با حضور در شهرستان‌ها در کنار مردم استان باشیم از نزدیک و در کنار مردم از مشکلات آنان گره‌گشایی و در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.

وی بابیان اینکه امروز عزت و سربلندی همه ی ما، مدیون جان‌فشانی و ایثار شهدا است و امیدواریم در ادامه راه به منظور افزایش اعتماد مردم به نظام، گام‌های موثرتری برداشته شود، افزود: رهبر معظم انقلاب در سفر به شهرستان دامغان از پیشگامی مردم این شهرستان در طول هشت سال دفاع مقدس و نیز ظرفیت‌های معنوی ارزشمند این خطه همچون وجود حوزه‌های علمیه و طلاب علوم دینی، به زیبایی یادکردند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار