رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان گفت: طرح‌های نیمه تمام استان سمنان در سه سال اخیر در ۱۸۰ عنوان اولویت بندی شد که ۶۴ طرح از این تعداد به بهره برداری رسید و بقیه نیز در دست اجرا است.
کد خبر: ۹۹۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ 04 October 2021
 

به گزارش تابناک سمنان نادر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان گفت: از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هیج تصمیم مستقیمی برای تخصیص بودجه صورت نمی‌گیرد و شورای برنامه ریزی استان تصمیم گیرنده است.

او افزود: تاکنون۹۱۰ میلیارد تومان از اعتبار سفر‌های مقامات به استان در ۶ ماه اول سال جاری اعتبار کسب شده است و اعتبار امسال استان در اعتبارات ملی نیز حدود ۷۰۰ میلیارد تومان است.

مالکی در خصوص طرح‌های نیمه تمام تصریح کرد: بودجه لازم برای تمامی طرح‌ها در نظر گرفته شده است که برای تکمیل پل شهرک صنعتی سمنان ۱۶ میلیارد تومان نقد و پنج میلیارد تومان اسناد خزانه پرداخت شده است.

او ادامه داد: همچنین برخلاف ملی بودن طرح مسیر جاده‌ای سمنان به فیروزکوه، بیش از ۳۰میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان با اشاره به سند توسعه این استان ادامه داد: استان سمنان از جمله استان‌های پیشرو در تهیه سند توسعه است و در زمینه تهیه طرح آمایش سرزمین نیز اولین استان در کشور است.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار