علی رغم مصوبه شورای ترافیک سمنان؛
تابناک سمنان: مسئول پیگیری ترک فعل شورای شهر و شهرداری سمنان چه ارگانی است و همچنین مصوبات شورای ترافیک شهرستان سمنان تا چه حد ضمانت اجرایی دارد
کد خبر: ۹۹۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹ 04 October 2021
پیاده راه امام (ره) برای عبور خودرو‌ها به صورت کامل باز شد
 
 
اوایل شهریور ماه جلسه شورای ترافیک به ریاست مهدی صمیمیان سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان برگزار شد. در این جلسه مصوب شد که با توجه به عدم رضایت کاسب کاران پیاده راه امام این خیابان به مدت ۴۵ روز بر روی تاکسی‌های شهری، اینترنتی و تلفنی باز شود. تا مراجع زیربط به ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری سمنان به تعهدات خود در این زمینه عمل نمایند.

اما در یک اقدامی تعجب بر انگیز از روز شنبه ۱۰ مهرماه این پیاده راه به صورت کامل برای عبورو مرور خودرو‌ها آزاد شد.

با پیگیری صورت گرفته اطلاع حاصل شد با توجه به موافقتنامه امضاء شده بین نمایندگان کسبه میدان امام، شورای شهر، شهردار وقت سمنان و نماینده حوزه انتخابیه دراسفند ماه ۹۹ ظاهرا زور کسبه بر مصوبه شورای ترافیک شهرستان فائق آمده شورا و شهرداری سمنان بدون توجه به مصوبه شورای ترافیک پیاده راه را برای عبور خودرو‌ها به صورت کامل آزاد نموده اند.

حال سوال این است  چقدر مصوبات شورای ترافیک شهرستان ضمانت اجرایی دارد و مسئول پیگیری عدم اجرای مصوبات شورای ترافیک و ترک فعل دستگاه‌های ذی ربط چه ارگانی است؟

تکلیف حدود ۸ میلیارد پول بیت المال که در این پروژه هزینه شده چه خواهد شد؟ (البته بیان شده نگران نباید بود، چون برای وسط خیابان چندان هزینه نشده بیشتر هزینه‌ها برای اطراف و روشنایی این پیاده راه انجام شده)

اینکه گفته می‌شود شورا و شهرداری  سمنان اعلام نمودن به علت نداشتن بودجه امکان انجام ادامه تعهدات در تکمیل پروژه را ندارند تا چه حد صحت دارد؟
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار