امام جمعه سمنان:
تابناک سمنان: حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بیان کرد: شیطنت‌های آمریکا و صهیونیسم در کشور‌های همسایه ایران اسلامی راه به جایی نمی‌برد.
کد خبر: ۹۹۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ 01 October 2021

بسته شدن مرز زمینی ایران و ارمنستان از شیطنت های آمریکا و اسرائیل بود

 

 

امام جمعه سمنان بیان کرد: کنفرانس اربیل و بسته شدن مرز زمینی ایران و ارمنستان، از شیطنت‌های اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی خاطرنشان کرد: همزمانی اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس  سبب شد  که برنامه‌های بزرگداشت این هفته هرچه بیشتر باشکوه برگزار شود.

حجت الاسلام مطیعی ادامه داد: سپاه پاسداران، ارتش و نیرو‌های نظامی و انتظامی کشور، هوشیارانه از تمامیت ارضی کشور حراست می‌کنند و نقشه دشمنان به مقصود نمی‌رسد.

وی همچنین افزود: همان طور که حماسه عاشورا با سخنرانی حضرت زینب (س) تکمیل شد، تاریخ گذشته کشور و ظلم و تبعات حکمرانی رژیم پهلوی باید در قالب جهاد تبیینی در دسترس نسل‌های بعد انقلاب قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به انتصاب سیدمحمد رضا هاشمی به عنوان استاندار سمنان، به فعالیت‌های گذشته وی در مسئولیت‌های مختلف اشاره کرد و افزود: امید است با روحیه جهادی نیرو‌های انقلابی ظرفیت‌های استان تقویت و موانع برای توسعه و پیشرفت استان برطرف شود.


لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار