امام جمعه میامی گفت: تنها راه پیشبرد برجام رفع تحریم‌های غیرقانونی وظالمانه دولت آمریکا علیه ایران است.
کد خبر: ۹۹۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 01 October 2021
 
امام جمعه میامی: تنها راه پیشبرد برجام رفع تحریم‌های ظالمانه است

 

به گزارش تابناک سمنان حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر، افزود: دشمنان بدانند ملت بزرگ ایران با خرابکاری‌های دشمنان عقب‌نشینی نمی‌کند و با اقتدار در مقابل زیاده‌خواهی آنان ایستادگی خواهد کرد.

امام جمعه میامی افزود: دشمنان بدانند با اقدامات مختلف نمی توانند ایران را از دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای ناامید کنند.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی معطل برجام نمی ماند تصریح کرد: فعالیت‌های هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است و ایران نباید معطل تصمیمات و زیاده خواهی آمریکا و اروپا بماند.

وی گفت: شرط بازگشت به برجام لغو کامل تحریم های ظالمانه خواهد بود.

صفایی پور با اشاره به اینکه دولت باکو مراقب فتنه های دشمن باشد، تصریح کرد: دولت باکو در آتش فتنه های دشمنان خود را گرفتار نسازد، ایران با صبر و خویشتن داری با حفظ ارتباط با همسایگان تحرکات را زیر نظر دارد.

وی ضمن تبریک انتصاب استاندار جدید سمنان گفت: در جلسه معارفه، استاندار جدید فعالیت خود را انقلابی جهادی و میدانی دانست که پیشنهاد می شود استاندار جدید با اجرای «جمعه خدمت» که رئیس جمهور سرلوحه کار خود قرار داده ، هر هفته با حضور در نماز جمعه زمینه حل مشکلات و خدمات گسترده به مردم فهیم استان را فراهم کند.

وی گفت: استاندار جدید سمنان در انتصاب مدیران بر اساس تدبیر و شایسته سالاری با اولویت افراد بومی و با مشاوره و مشارکت افراد دلسوز، نمایندگان و ائمه جمعه برنامه ریزی کند. 

امام جمعه میامی با اشاره به شاخصه‌های حکومت نبوی تصریح کرد: درخشان ترین حکومت در طول تاریخ بشری دوره ١٠ سال حاکمیت اسلام توسط نبی مکرم اسلام(ص) در مدینه بود.

وی گفت: ایمان و معنویت، قسط و عدل، مدیریت، صفا و اخوت، عزت ، حرکت و پیشرفت دائمی از ویژگی‌هایی حکومت نبوی است.

صفایی پور ادامه داد: حکومت نبوی الگو و نقشه راه نظام مقدس اسلامی است.

وی ادامه داد: در راستای فعالیت مدیران با استاندار جدید سمنان لازم است طرح های نیمه تمام با سرعت بیشتری در استان تحقق یابد.

میز خدمت توسط شهرداری میامی در محل نمازجمعه این هفته برپا بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار